

Waarom een website?
In eerste instantie moet je website snel en gemakkelijk terug te vinden zijn op Google. Hoe hoger hij verschijnt in de ranking, hoe beter. Een goed SEO-gebruik is hier allesbepalend. Eens de bezoeker op je pagina terecht komt, wil hij of zij zo snel mogelijk de informatie vinden waarnaar hij of zij op zoek is. Daarom is het belangrijk dat je alle topics overzichtelijk weergeeft en dat de klanten gemakkelijk en snel terugvinden waarvoor ze op jouw website terecht kwamen. Een overmatig kleurgebruik en een chaotische tekst kraken je webpagina. Zorg dus voor een strakke lay-out en kies voor duidelijke call to actions. Een button die de gebruiker naar foto’s of sociale media pagina’s begeleid, zorgt voor een duidelijke structuur.
Een goede mix tussen tekst en afbeeldingen houdt de website overzichtelijk. Creëer op die manier een betrouwbaar karakter. Gebruik je foto’s waar mensen opstaan? Dan betrek je hen sneller, net omdat ze zich identificeren met die personen. Dat wekt vertrouwen en familiariteit op.
Zorg er ook voor dat het webdesign jouw gekozen huisstijl vormgeeft zodat je website herkenbaar is voor bestaande, maar ook potentiële klanten.
Let er op dat je website niet te veel tijd nodig heeft om te laden. Internetgebruikers verliezen snel hun geduld en wanneer jouw website dat geduld op de proef stelt, vinden ze snel de weg naar het kruisje.
SEO? Da’s ons ding. Aanschouw hieronder een strategisch overzicht dat voor Google wonderen verricht. Magical, toch?
Handige tips & tricks om strategisch aan de slag te gaan? Ontdek meer op onze blogs!
Waarom je e-mails op maat van je contacten moet versturen
E-mails versturen is spam? Nonsens! Mensen willen net meer e-mails ontvangen. Er is wel een klein cruciaal detail: de e-mails moeten relevante content voor hen bevatten. Je zal zien dat je ROI de hoogte in vliegt!
Vlieg verderPersona’s: geef je doelgroep een gezicht
Weet jij waarom je klant iets koopt of waarom juist niet? Verwerf inzicht in je doelgroep dankzij persona's.
Vlieg verder