INTERNE COMMUNICATIE
WIL JE DE
INTERNE COMMUNICATIE VERBETEREN
IN JE BEDRIJF?
Communiceren doe je niet alleen extern naar (potentiële) klanten en leveranciers, interne communicatie is net zo belangrijk. Je medewerkers moeten op de hoogte zijn van het reilen en zeilen binnen het bedrijf. Op die manier zijn ze betrokken bij je organisatie en creëer je een hechtere bedrijfscultuur.
WIL JIJ...
bij je bedrijf?
creëren?
talent aanwerven?
naamsbekendheid?
INTERNE COMMUNICATIE
IN DE PRAKTIJK
We doken al in interne communicatie voor verschillende klanten.
Ontdek onze boeiende cases in de praktijk.
ZORGTOPPERS MAGAZINE
VOOR INTEGRO VZW
Integro vzw is een koepel van 10 woonzorgcentra in Limburg. Kingfisher marketing creëerde een nieuwe identiteit met bijhorende brand story om hun naamsbekendheid te boosten. De focus van dat merkverhaal ligt op de medewerkers. Stuk voor stuk Zorgtoppers die alles geven voor de bewoners. We informeerden de Zorgtoppers over de nieuwe identiteit met het Zorgtoppers magazine.
“IN EEN SAMENWERKING MET EEN DIENSTVERLENEND BEDRIJF VERWACHT INTEGRO TRANSPARANTIE EN EERLIJKHEID. DAAR VOLDOET KINGFISHER MARKETING RUIMSCHOOTS AAN.”
PRESENTATIES MET EEN VISIE VOOR NITTO
Nitto Group is een internationale producent van afdichtingsmaterialen, dempende materialen en verschillende soorten industriële tape. Onze uitdaging? De visie en toekomstplannen van Nitto duidelijk communiceren naar de medewerkers.
Dat deden we op verschillende manieren. We ontwierpen informatieve PowerPoint presentaties in de huisstijl, we creëerden posters met de visie van Nitto op om in de fabriek te hangen en we maakten heldere animatievideo’s om de toekomstplannen te verduidelijken.
UNIEKE BRAND STORY
VOOR SEW-EURODRIVE
SEW-EURODRIVE is een internationaal familiebedrijf met oorsprong in Duitsland. Ze specialiseren zich in mechanische aandrijvingen. Hun doel? Aan de buitenwereld tonen waar SEW-EURODRIVE voor staat. We bedachten onder andere een unieke brand story en staken die in een fris jasje.
Bij de uitrol van het nieuwe merkverhaal brachten we alle medewerkers op de hoogte tijdens een intern event. We stuurden eerst een teaser e-mail uit, gevolgd door de uitnodiging. Tijdens dat evenement lichtte de directie de brand story toe. Na de infosessie stuurden we een opvolgmail zodat ieders mening gehoord werd. Daarna gebruikten ze bij SEW-EURODRIVE de presentatieschermen in het gebouw zodat de brand story steeds duidelijk aanwezig is.
“DE PERSOONLIJKE AANPAK VAN KINGFISHER MARKETING EN HUN KENNIS VAN ZAKEN HEEFT DE DOORSLAG GEGEVEN OM DIT MOOIE TRAJECT AAN TE VATTEN.”
ER SAMEN
INVLIEGEN?
Wij helpen jou graag om je interne communicatie op punt te zetten!