EVENTS
Events zijn dé manier om te connecteren met je doelgroep, dat kan tijdens een fysiek evenement, maar ook online. Het zorgt voor beleving en is een mooie aanvulling op je andere marketing- en communicatieacties. Wedden dat je (potentiële) klanten nog lang napraten over je geweldige evenement?
DE MEERWAARDE
VAN EVENTS
1. VERSTERK JE KLANTRELATIES
Het allergrootste voordeel van een event is het persoonlijke contact. Face-to-face zakendoen is nog altijd de beste manier om wederzijds vertrouwen op te bouwen. Door een evenement te organiseren voor je klanten, versterk en onderhoud je de relatie met je klanten.
2. TREK LEADS AAN VIA EVENTS
Tijdens een evenement rond je vakgebied trek je beslissingsnemers aan. De mensen die beslissen over een aankoop of samenwerking in je branche, zijn aanwezig. Zo’n evenement is eigenlijk een vorm van content marketing, die je veel leads en nieuwe business kan opleveren.
3. ZET JE BEDRIJF OP DE KAART
Op een vakbeurs of congres komen interessante innovaties aan bod in je sector. Je laat als bedrijf zien dat jij de problemen van de bezoeker begrijpt en de juiste oplossingen aanbiedt. Dat leidt tot vruchtbare discussies en geïnteresseerde leads. Bovendien is het een ideaal moment om te netwerken met concullega’s.
BEURS, PRODUCT
LAUNCH OF CONGRES?
Welke evenementen je organiseert of bijwoont, hangt af van je doelstelling. Heb je een nieuw product gelanceerd? Stel het voor tijdens je eigen product launch event of pak er mee uit op een vakbeurs.
Wil je je klanten bedanken en de band intensifiëren? Organiseer een etentje in een speciale setting. Je partners zullen er nog lang over napraten. Wil je je vakkennis delen over een bepaald onderwerp? Een congres is de ideale manier. Daarnaast moet je bepalen of je voor een fysiek event of een online event gaat, bijvoorbeeld een online webinar.
STAPPENPLAN OM EEN GESLAAGD EVENT OP POTEN TE ZETTEN
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
WIL JIJ OOK
SUCCESVOLLE EVENTS
ORGANISEREN?
Wij helpen jou graag om je eigen event te organiseren.