Easytocare
“Dankzij de professionele aanpak op maat hebben wij een aantrekkelijk, hedendaags merk op de markt gezet. Bij Easytocare kijken wij dan ook terug op een aangename samenwerking!”
Jimmy Driesen
Communication officer KLAV/ Easytocare
KINGFISHER’S DOORDACHTE VLIEGROUTE
Het vroegere LTD3 wordt in een nieuw jasje gestoken: moderner, duidelijker, aantrekkelijker, klantgerichter. Het dienstenaanbod omvat onder andere de tarificatiedienst van KLAV. Naast een nieuwe naam, wil KLAV ook extra diensten introduceren zoals HR-dienstverlening en cybersecurity.
Brainstorms
We brainstormden intern over een nieuwe naam en legden ons oor te luisteren bij de KLAV-medewerkers. Na grondig wikken en wegen viel de beslissing op ‘Easytocare’. De naam zegt het zelf, het nieuwe dienstencentrum maakt het voor zorgverleners easier to care.
Ontmoet Iza van Easytocare
Bij een nieuwe naam hoort natuurlijk een nieuw logo, huisstijl én een merkverhaal. In dat verhaal staat de mascotte van Easytocare centraal. Iza legt uit aan de zorgverleners waar Easytocare voor staat en welke diensten het merk aanbiedt om hen te ontzorgen.
Website
Kingfisher marketing bouwde de website op van A tot Z. First things first, een uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Op basis daarvan schreven we de copy en vulden we website in volgens de huisstijl met bijpassende visuals.
Klanten informeren
Om huidige en nieuwe klanten kennis te laten maken met Easytocare, ontwierpen we een beknopte folder. Volledig in de huisstijl. De vier diensten staan centraal: tarificatie, HR-dienstverlening, cybersecurity en storage. De lancering van de website ging gepaard met een e-mailing naar de huidige klanten.
ER SAMEN INVLIEGEN?
Wij helpen jou graag om het meest spraakmakende verhaal te vertellen!