Als marktleider in waterfonteinen levert SipWell een bijdrage aan het welzijn en de gezondheid van particulieren en bedrijven. Dat steeds op een ecologische en verantwoorde manier. Want niet enkel hun water maar ook de flessen zijn milieuvriendelijk. Voordat ze aan vervanging toe zijn recycleert SipWell de flessen wel bijna 100 keer! SipWell kwam naar Kingfisher marketing met de volgende vraag: ‘we willen graag extra B2B leads genereren’. Daar hielpen we hen maar al te graag mee!
“Ben je op zoek naar een marketing agency dat van aanpakken weet? Zoek je kwaliteit, creativiteit en flexibiliteit? Stop dan met zoeken en ga in zee met Kingfisher marketing. Een echte aanrader!”
Mrieke Peeten – Marketing manager
KINGFISHER’S DOORDACHTE VLIEGROUTE
Kingfisher marketing heeft intussen al twee campagnes opgezet met als focus lead generation en activatie. Ook kregen de SipWell-trucks een gloednieuwe look! We vliegen je er even door…
Een SipWell waterkoeler is niet alleen uitmuntend voor jouw gezondheid, die van je werknemers en die van je klanten, maar ook voor je portemonnee én voor het milieu. Dat was de boodschap die we aan potentiële klanten wilden meegeven. Die boodschap verpakten we in een creatieve campagne en we zorgden voor een aantal goed geplande contactmomenten met sterke opvolging!
Het hoogtepunt van deze campagne was de direct mailing. We verstuurden een doosje met een starterspakket om een eigen muntplantje te laten groeien. Zo kon de potentiële klant ontdekken dat water belangrijk is voor de omgeving: voor de groei van het plantje, maar ook voor het bedrijf. Eens het plantje volgroeid was konden ze het gebruiken als smaakmaker in hun water. Naast de direct mailing lanceerden we sterke e-mailings en een landingspagina.
Het doel van de Hydratour? Het drinken van water stimuleren, op en naast de werkvloer en tegelijkertijd awareness creëren over de plastieke afvalberg. In Vlaanderen alleen al worden er jaarlijks 1,5 miljard plastic flessen geconsumeerd. Even herberekenen? Dat zijn 130 plastieken literflessen water per persoon per jaar. Conclusie: we drinken in België graag flessenwater, maar de manier waarop we dat doen, kan anders. Wat als je die plastieke afvalberg kan verkleinen én tegelijkertijd toch gewoon lekker flessenwater kan blijven drinken? SipWell maakt het mogelijk, -slik-.
Wat er allemaal te beleven viel, lees je hier. En we geloven dat een beeld meer vertelt dan duizend woorden, dus laten we het nu graag over aan jouw verbeelding!
Alles wat je kan zien op de foto’s namen we onder onze vleugels. Gaande van het bedenken van het concept, de merchandising, het POS-materiaal tot het organiseren van ieder detail.
Een frisse, nieuwe look voor het wagenpark van SipWell ontwierpen we met veel plezier! We zorgden ervoor dat de belangrijkste USP’s eruit springen en dat het imago van SipWell helemaal tot zijn recht komt.
Heb je een idee over een toekomstig project en weet je precies waar je naartoe wil? Of heb je iets in gedachten maar krijg je het niet volledig op papier? Laat ons iets weten en we bespreken graag jouw mogelijkheden, inclusief een fijne babbel en lekkere kop koffie.