drukwerk

Waarom kiezen voor drukwerk?

Vandaag de dag is veel communicatie louter digitaal. Net daarom zorgt je gedrukte leaflet, folder of brochure voor een wauw-effect bij je (potentiële) klanten. Drukwerk is een belangrijk onderdeel van je marketingmix. Het is een verzamelterm voor al je gedrukt materiaal denk maar aan visitekaartjes, brochures, leaflets, folders, reclame drukwerk, catalogi, uitnodigingen, enz.

DE VOORDELEN VAN DRUKWERK

Geprint materiaal zorgt voor een persoonlijkere touch, dan wanneer je de info alleen online kan bekijken. Herinner jij jouw studententijd nog? Met een fluostift in de hand duidde je de belangrijkste materie in het handboek aan om het beter te onthouden. Hoe meer prikkels je zintuigen opneemt, hoe beter je brein dit kan waarnemen. Over het algemeen krijgen mensen nog steeds graag creatief drukwerk in de brievenbus. Vooral bij 65+’ers is print populair!

1. BEREIK EEN GROTE DOELGROEP

Drukwerk is een geschikt medium voor elke doelgroep. Elke leeftijdsgroep, ongeacht de interesses, ontvangt graag iets dat je kan voelen, zien en vasthouden.

2. ONDERSCHEID JE VAN DE CONCURRENTIE

Hoe zorg je ervoor dat je product of dienst eruit springt? Door je doelgroep uniek drukwerk voor te schotelen. Een high-end catalogus of een unieke brochure trekken de aandacht. Denk dus outside-the-box en onderscheid je op die manier van de concurrentie.

3. DRUK MAAKT INDRUK

Druk maakt indruk. Reclame drukwerk is fysiek aanwezig. Je (potentiële) klant geeft het een plaatsje in huis of in zijn bedrijf en kijkt er meerdere keren naar als hij er langsloopt. Het is geen vluchtig medium. Je kan er altijd naar teruggrijpen, dat maakt het zo uniek.

4. BENADRUK DE KWALITEIT VAN JE PRODUCT OF DIENST

Hoogwaardig drukwerk is het ideale medium om producten van hoge kwaliteit in de markt te zetten. Door je product op een kwalitatieve manier aan je publiek te presenteren, verhoog je de kwaliteitsperceptie. Drukwerk van topkwaliteit heeft een luxueuze uitstraling en is het perfecte medium om je premium klanten te bereiken en te beïnvloeden.

5. BOOST PERSOONLIJKE ONTMOETINGEN

Het favoriete medium tijdens persoonlijke ontmoetingen? Dat is drukwerk. Denk maar aan een visitekaartje tijdens een netwerkevent of een flyer van een exposant tijdens een beurs. Het zorgt voor impact, je klant neemt het mee en grijpt er achteraf nog eens naar terug.

drukwerk

 ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

 ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERKONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ER SAMEN
INVLIEGEN?

Aan de slag met drukwerk voor je bedrijf?