TERUG

TALim

TALENTEN ACADEMIE LIMBURG
TALim werd opgestart vanuit de problematiek dat er in Limburg te veel schoolverlaters zijn zonder diploma. De focus ligt hier vooral op de voormalige mijngemeenten. Door tieners van jonge leeftijd mee te nemen in een traject waarin ze elke zaterdagvoormiddag kennismaken met de wereld willen ze het percentage schoolverlaters zonder diploma op lange termijn halveren.

UITDAGING
GESLAAGD?

  • Creatief concept
  • Workshop
  • Advies communicatietools
  • Nieuwe landingspagina
  • Direct mailing

“Jullie bevlogenheid en passie zijn terug te zien in jullie rechtstreekse communicatie naar ons toe én werk dat jullie neerzetten. Dat rijmt ook met de bevlogenheid hoe wij TALim zo sterk mogelijk proberen neer te zetten en zoeken bij onze gastdocenten. Jullie geloof in TALim spat ervan af.

Steffanie Leen

COÖRDINATOR ALGEMEEN

KINGFISHER’S DOORDACHTE VLIEGROUTE

TALims grote uitdaging is om middelen te vinden. Hier willen ze graag een nieuwe piste voor bewandelen. TALim wil particuliere sponsors bereiken die eenmalig willen doneren of een traject van 1 jongere willen sponsoren. Daarvoor is de organisatie op zoek naar een sterk concept om alles in de markt te kunnen zetten. Kingfisher marketing vloog hen te hulp. Anderzijds staan we TALim van tijd tot tijd bij door workshops te geven aan de jongeren. Op die manier krijgen ze voeling met de wondere wereld van marketing. Lees hieronder meer!

Workshop

Kingfisher marketing kent TALim al enige tijd. De organisatie was op zoek naar vrijwilligers om een toffe workshop te geven. Bestuurder Tamara en collega Joyce organiseerden een workshop over reclame voor verschillende groepen. De kids waren helemaal mee. Via leuke doe-opdrachten konden de kinderen proeven van de marketingwereld. Dankzij de fijne, leerrijke ervaring, hebben we voeling met de leefwereld van de kinderen bij TALim.

CREATIEF CONCEPT

Kingfisher marketing bedenkt een creatief concept om particuliere sponsors aan te trekken voor TALim. We starten met een creatieve interne brainstorm. Daarna leggen we de voorstellen of ideeën voor aan TALim tijdens een externe brainstorm. Met die feedback gaan we aan de slag om uiteindelijk een sterk concept uit te werken dat overtuigend genoeg is om particulieren TALim te laten sponsoren.

Advies communicatietools

In het advies stelt Kingfisher marketing de ideale marketing- en communicatietools voor om de doelstellingen te bereiken. Rekening houdend met kosten/baten én waar de doelgroep het best te vinden is. De output is een sterk advies, zonder effectieve uitwerking. We bekijken:

  • website
  • sociale media
  • direct mailing
  • online advertising
  • e-mailmarketing

We zorgen voor een budget zodat TALim een beeld heeft wat het zou kosten als Kingfisher marketing al het voorgestelde zou uitvoeren.

TALim

 ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

 ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERKONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ER SAMEN INVLIEGEN?

Wij helpen jou graag om het meest spraakmakende verhaal te vertellen!