TALim
“Jullie bevlogenheid en passie zijn terug te zien in jullie rechtstreekse communicatie naar ons toe én werk dat jullie neerzetten. Dat rijmt ook met de bevlogenheid hoe wij TALim zo sterk mogelijk proberen neer te zetten en zoeken bij onze gastdocenten. Jullie geloof in TALim spat ervan af.“
Steffanie Leen
COÖRDINATOR ALGEMEEN
KINGFISHER’S DOORDACHTE VLIEGROUTE
TALims grote uitdaging is om middelen te vinden. Hier willen ze graag een nieuwe piste voor bewandelen. TALim wil particuliere sponsors bereiken die eenmalig willen doneren of een traject van 1 jongere willen sponsoren. Daarvoor is de organisatie op zoek naar een sterk concept om alles in de markt te kunnen zetten. Kingfisher marketing vloog hen te hulp. Anderzijds staan we TALim van tijd tot tijd bij door workshops te geven aan de jongeren. Op die manier krijgen ze voeling met de wondere wereld van marketing. Lees hieronder meer!
Workshop
Kingfisher marketing kent TALim al enige tijd. De organisatie was op zoek naar vrijwilligers om een toffe workshop te geven. Bestuurder Tamara en collega Joyce organiseerden een workshop over reclame voor verschillende groepen. De kids waren helemaal mee. Via leuke doe-opdrachten konden de kinderen proeven van de marketingwereld. Dankzij de fijne, leerrijke ervaring, hebben we voeling met de leefwereld van de kinderen bij TALim.
CREATIEF CONCEPT
Kingfisher marketing bedenkt een creatief concept om particuliere sponsors aan te trekken voor TALim. We starten met een creatieve interne brainstorm. Daarna leggen we de voorstellen of ideeën voor aan TALim tijdens een externe brainstorm. Met die feedback gaan we aan de slag om uiteindelijk een sterk concept uit te werken dat overtuigend genoeg is om particulieren TALim te laten sponsoren.
Advies communicatietools
ER SAMEN INVLIEGEN?
Wij helpen jou graag om het meest spraakmakende verhaal te vertellen!