VEILIGHEIDSCOMMUNICATIE
WIL JE DE VEILIGHEID OP DE WERKVLOER VERHOGEN MET INTERNE COMMUNICATIE?
Veiligheid is een must in elk bedrijf, zeker als je organisatie een productieafdeling heeft. Wil je de veiligheid op de werkvloer verhogen? Kingfisher marketing is ervaren in veiligheids- en preventiecommunicatie. We vliegen je te hulp en stellen een aanpak op maat voor. Altijd onderbouwd, creatief en resultaatgericht! Van de LMRA tot persoonlijke beschermingsmiddelen en ergonomie, we helpen je om de veiligheidsprincipes in je bedrijf duidelijk te communiceren.
WIL JIJ...
bewust maken van de
veiligheidsrisico’s?
veiligheidsprincipes aan op
te hangen?
om veiligheid te laten leven
op de werkvloer?
veiligheidscommunicatie?
STERKE VEILIGHEIDSCOMMUNICATIE
IN DE PRAKTIJK
We doken al in veiligheidscampagnes voor verschillende klanten.
Ontdek onze boeiende cases met veiligheids- en preventiecommunicatie in de praktijk.
SAM VOOR ALRO GROUP
Voor coatingbedrijf ALRO Group riepen we SAM in het leven. De mascotte van Alro Group die medewerkers bewust maakt van de veiligheidsrisico’s. SAM staat voor ‘Safety at Alro is a Must’.
We creëerden korte animatievideo’s met SAM in de hoofdrol. Elke video gaat over een bepaald veiligheidsonderwerp zoals transportrisico’s. Daarnaast ontwierpen we lifesizers, vloerstickers en ander materiaal om veiligheid onder de aandacht te brengen.
“KINGFISHER MARKETING BEZIT HET TALENT OM IN DE HUID VAN DE ONDERNEMING TE KRUIPEN. ZE DENKEN ECHT MEE EN BETREKKEN IEDEREEN.”
HIGH FIVE VOOR KONINGS
Voor bottelaar Konings bedachten we een creatief concept voor een van de belangrijkste veiligheidsprincipes: de LMRA (Last Minute Risk Analysis). Onze inspiratie? Het beeld van een high five, dat terugslaat op de vijf stappen die je moet ondernemen. “Check 5 and give us a high five”, is de bijhorende slogan.
We werkten posters, hangpanelen, lifesizers, banners, vloer- en spiegelstickers uit om de boodschap over te brengen. Konings gaat het project intern verder uitrollen en de medewerkers te informeren.
“DANKZIJ KINGFISHER MARKETING HEBBEN WE NU NIET ENKEL EEN NIEUWE JOBSWEBSITE, MAAR OOK EEN HELDERE STRATEGIE.”
ER SAMEN
INVLIEGEN?
Wij helpen jou graag om het meest spraakmakende verhaal te vertellen!
VEILIGHEID IS AAN DE DURVERS BIJ PETERSIME
Voor Petersime, marktleider in productie van incubatoren en broedapparatuur, bedachten we een creatief concept voor meer veiligheid op de werkvloer. De slogan? ‘Veiligheid is aan de durvers’. Een stoere insteek met echte beelden van medewerkers om de boodschap kracht bij te zetten. Bedrijfsfotografie kon dus niet ontbreken.
Daarnaast ontwierpen we posters, vloerstickers, lifesizers en screensavers om veiligheid te laten leven op de werkvloer. Tijdens de officiële launch kregen de medewerkers alle informatie over het veiligheidsproject, inclusief een leuk gadget.