NAAMSBEKENDHEID
WIL JE JE
NAAMSBEKENDHEID
VERHOGEN?
Je merk sterk in de markt zetten? Alles begint met een passende uitstraling die vertelt waar je voor staat. Een krachtige branding vergroot je naamsbekendheid. Zo trek je potentiële klanten aan! Wil je je bedrijf de uitstraling geven die het verdient?
Bij Kingfisher marketing weten we als geen ander hoe we je merk sterk in de markt moeten zetten. We vliegen je te hulp en zetten je bedrijf uniek op de kaart. We stellen een aanpak op maat voor. Altijd onderbouwd, creatief en resultaatgericht!
WIL JIJ...
in de markt zetten?
bereiken?
concurrentie?
naamsbekendheid?
MEER NAAMSBEKENDHEID
IN DE PRAKTIJK
We verhoogden de naamsbekendheid al voor verschillende klanten.
Ontdek onze boeiende cases waar we merken sterk op de kaart zetten.
HIGH-END BRANDING
VOOR TAPIBEL
Voor tapijtproducent Tapibel creëerden we een volledig nieuwe identiteit. Compleet met baseline, huisstijl en brand story. We zetten Tapibel als high-end tapijtproducent in de markt. Unieke collectiefotografie, een ecologisch duurzaamheidsverhaal en inspirerende brochures vonden al hun weg naar de klant.
Die investering wierp zijn vruchten af want Tapibel noteerde een mooie omzetstijging van 25% op het einde van 2022.
“KINGFISHER MARKETING IS EEN CREATIEF VOGELTJE DAT AL MIJN MARKETINGACTIVITEITEN IN DE JUISTE RICHTING STUURT. GEWELDIGE SAMENWERKING MET EEN SUPERTEAM. JULLIE MOGEN OP MIJN SCHOUDER BLIJVEN ZITTEN.”
KLEURRIJK MERKVERHAAL
VOOR INTEGRO
Integro vzw, een koepel van verschillende Limburgse woonzorgcentra, wilde af van het stoffige imago van een woonzorgcentrum. Hun doel? Van grijs naar kleurrijk gaan! We creëerden een nieuwe huisstijl en bedachten een gloednieuwe baseline: ‘Leef kleurrijk’.
We schreven een krachtig merkverhaal waarin de belangrijkste kernwaarden van Integro, de bewoners én de Zorgtoppers centraal staan. We organiseerden kleurrijke fotoshoots in alle Integrohuizen. Die foto’s stralen op de gloednieuwe websites en socialmediakanalen van de huizen.
“IN EEN SAMENWERKING MET EEN DIENSTVERLENEND BEDRIJF VERWACHT INTEGRO TRANSPARANTIE EN EERLIJKHEID. DAAR VOLDOET KINGFISHER MARKETING RUIMSCHOOTS AAN.”
NIEUWE IDENTITEIT
VOOR SEW-EURODRIVE
Om aan de buitenwereld te tonen waarvoor SEW-EURODRIVE staat, stelden we een uitgebreid strategisch marketingplan op. SEW-EURODRIVE is gespecialiseerd in mechanische aandrijvingen, automatiseringstoepassingen en industriële tandwielkasten. We deden diepte-interviews met medewerkers en een klantenbevraging. Op basis van die resultaten maakten we persona’s op voor SEW-EURODRIVE. Voor de uitvoering bedachten we onder andere een unieke brand story en staken die in een fris jasje. Benieuwd naar hoe we communiceerden over hun ijzersterk merkverhaal?