Madolex richt zich op bedrijven in de maakindustrie in Limburg en de Antwerpse Kempen. Ze bieden drie gespecialiseerde diensten aan: procesoptimalisatie, ervaren techniekers en engineers.
Madolex richt zich op bedrijven in de maakindustrie in Limburg en de Antwerpse Kempen. Ze bieden drie gespecialiseerde diensten aan: procesoptimalisatie, ervaren techniekers en engineers.
We blijven verder bouwen aan een sterk digitaal verhaal. Onlangs creëerden we een gloednieuw employer branding concept: “Alles draait rond jou”. Een concept waar we alle communicatie aan ophangen om Madolex sterk in de markt te zetten. De uitwerkingen gebeuren altijd in samenspraak met bestuurders Olav en Stijn.
Bij Madolex draait alles rond jou. Dat geldt zowel voor de medewerkers als voor de klanten. Olav, Stijn en het team doen er alles aan zodat jij je echt thuis voelt bij Madolex. Dat gegeven gebruiken we om de employer branding aan op te hangen. We visualiseren de slogan in een cirkel die letterlijk rond de hoofden van Madolexers draait.
Het ‘Alles draait rond jou’-concept rolden we uit op de website. We namen de huidige teksten onder handen en staken ze in een nieuw jasje. Ook visueel trokken we het concept door. Het resultaat? Een vernieuwde website waar toekomstige medewerkers én klanten écht centraal staan.
Om nieuwe medewerkers te informeren en aan te trekken, heeft Madolex een eigen jobbrochure. Daarnaast is er een aparte commerciële brochure voor de productiebedrijven. Daarin stellen ze het bedrijf in het algemeen voor. Beide brochures kregen een grondige make-over zodat ze in het ‘Alles draait rond jou’-concept passen.
Madolex wilde de hogere technische profielen meer in de kijker te zetten op LinkedIn. Wij bedachten wervende copy en verschillende aantrekkelijke visuals voor een online advertentiecampagne. De advertenties moesten persoonlijk aanvoelen, daarom werkten we met de namen en foto’s van de huidige medewerkers bij Madolex. Binnenkort staat er weer een nieuwe LinkedIncampagne op de planning!
Recent namen we nieuwe testimonialvideo’s op. We lieten ervaren techniekers, hogere technische profielen en klanten aan het woord. Ze vertellen over de samenwerking met Madolex. Die authentieke beelden gebruiken we op de website, in advertentiecampagnes, voor de nieuwsbrieven en op sociale media.
Dankzij de nieuwsbrieven blijven klanten, medewerkers en stakeholders op de hoogte van het reilen en zeilen binnen Madolex. Elk kwartaal bedenken we onderwerpen en stemmen we ze af met Olav en Stijn. Daarna schrijven we de e-mail uit en maken we hem op in MailChimp. We nemen ook het uitsturen en de rapportages voor onze rekening.
Madolex wilde de hogere technische profielen in de kijker te zetten op LinkedIn. Wij bedachten wervende copy en verschillende aantrekkelijke visuals voor een online advertentiecampagne. De advertenties moesten persoonlijk aanvoelen, daarom werkten we met de namen en foto’s van de huidige medewerkers bij Madolex.
Heb je een idee over een toekomstig project en weet je precies waar je naartoe wil? Of heb je iets in gedachten maar krijg je het niet volledig op papier? Laat ons iets weten en we bespreken graag jouw mogelijkheden, inclusief een fijne babbel en lekkere kop koffie.