facebook_pixel

Ons op de voet volgen?

Kies welk kanaal jouw voorkeur heeft!

Madolex

Madolex biedt een gespecialiseerd dienstverleningsconcept aan in de industrieel-technische arbeidsmarkt. Voor Madolex werken we aan een sterk digitaal verhaal.

KINGFISHER’S DOORDACHTE VLIEGROUTE

In het communicatieplan werden de marketingactiviteiten van A tot Z in kaart gebracht. Daarna gingen we over tot de uitvoering.
Ten eerste werd er een nieuwe huisstijl ontworpen. Vervolgende ontwierpen we de website en de brochures in dezelfde stijl.
Om de doelgroep te bereiken, deden we aan e-mailmarketing. Daarnaast zorgden we, door middel van employer branding, dat de juiste potentiële werknemers aangetrokken werden. Dat deden we aan de hand van een social media strategie. 
Tot slot maakten we testimonialvideo’s om op diverse kanalen in te zetten en dat zorgde voor de nodige interactiviteit! 
Website Madolex
Madolex brochure techniekers
Madolex social media post
Madolex brochure techniekers
Madolex social media post
Madolex brochure algemeen
Madolex social media post

Sterk digitaal verhaal

De uitvoering van het communicatieplan? Dat gaat als volgt in z’n werk: maandelijks creëren we een boeiend contentplan. Ook sturen we vier keer per jaar een interessante mailing uit met de laatste nieuwtjes over Madolex. Ten slotte stellen we opvallende online advertentiecampagnes in op LinkedIn en Facebook. Samen gaan we voor een krachtig digitaal verhaal voor Madolex.

De digitale communicatie gebeurt in samenspraak met Bedrijfsleider Olav en Operationeel Manager Stijn. Zij leveren maandelijks input aan voor het contentplan, de advertenties en de mailings. Die input maken wij op onze beurt klaar voor publicatie. De vlotte copy en dynamische visuals optimaliseren we voor het sociale medium waarop het geplaatst wordt.

Quote Madolex

Our magic

Een greep uit ons online contentplan voor Madolex in de maand februari. Olav en Stijn organiseerden een lekker ontbijt voor alle medewerkers, gingen op zoek naar een nieuwe recruiter en lieten weten waar hun hart voor techniek nog klopt.

Online contentplan februari Madolex digitaal verhaal
Online contentplan februari digitaal verhaal Madolex
Online contentplan februari digitaal verhaal Madolex

In januari stuurden we een feestelijke Nieuwjaarsmailing uit, om alle klanten het beste te wensen voor 2021. Op het einde van het jaar was het nog erg druk bij Madolex. Onder het motto ‘Zorg voor elkaar’ schonk het bedrijf babyspulletjes aan Sint-Vincentius Genk. Ook vierde Madolex hun 20-jarig bestaan. Als afsluiter voegden we de openstaande vacature nog toe aan de mailing, om iemand in het nieuwe jaar aan een toffe job te helpen.

Mailing Madolex digitaal verhaal

Madolex wilde de hogere technische profielen meer in de kijker te zetten op LinkedIn. Wij bedachten wervende copy en verschillende aantrekkelijke visuals voor een online advertentiecampagne. De advertenties moesten persoonlijk aanvoelen, daarom werkten we met de namen en foto’s van de huidige medewerkers bij Madolex. Binnenkort staat er weer een nieuwe LinkedIncampagne op de planning!

LinkedIn advertentie 1 Madolex
Madolex digitaal verhaal LinkedIn advertentie 2

Heb je een idee over een toekomstig project en weet je precies waar je naartoe wil? Of heb je iets in gedachten maar krijg je het niet volledig op papier? Laat ons iets weten en we bespreken graag jouw mogelijkheden, inclusief een fijne babbel en lekkere kop koffie.