Read your heart out!

Have yourself a merry marketingcampagne

Midden oktober, begint er een (kerst)lampje te branden? Hopelijk wel, want het is de belangrijkste periode van het jaar om je marketingskills te laten schitteren. Ontdek hoe, ga ervoor (en jingle), all the way!

Yeah, let’s read it!
SEO, een proces van lange adem!

‘Staan we volgende maand dan op nummer 1 in Google?’, een vaak gestelde vraag van klanten. Jammer genoeg niet want SEO is nu eenmaal proces van lange adem. In deze blog lichten we toe waarom het hard werken is en op welke manieren jij hier kan op inzetten binnen jouw organisatie! Spoiler alert: de aanhouder wint!

Yeah, let’s read it!
Digitaal groeien met SEO!

Digitaal groeien aan de hand van SEO, het kan! Ontdek in deze blog waarmee je allemaal rekening kan houden om ervoor te zorgen dat jouw website goed wordt gevonden. Ga zelf aan de slag met onze handige tips en optimaliseer jouw WordPress website daar waar kan. Eventuele excuses van uitstel liggen voorgoed in het verleden na het lezen van deze blog!

Yeah, let’s read it!
Succesverhaal MasterStone

1 juli 2019, Steenzagerij Peters wordt overgenomen door Bjorn Gubbels (Betonagglomeraten Gubbels/Masterbloc) én verandert van naam. Dit vroeg uiteraard om een volledige rebranding met alles erop en eraan. Ready? Let’s rock this case!

Yeah, let’s read it!
Wij zijn Kingfisher!

Hé daar! Wij zijn Kingfisher, een allround marketingcommunicatiebureau te Genk. Onze baseline is solid marketing, dat omvat erg goed waar we voor staan. We gaan strategisch te werk en fladderen vooral niet rond. We brengen in kaart hoe we de juiste vis in de juiste vijver kunnen vangen voor iedere organisatie. Kennismaken?

Yeah, let’s read it!
Dit was de Hydratour van SipWell!

De Hydratour stimuleert het drinken van water op en naast de werkvloer. Tegelijkertijd creëerden we awareness over de plastieke afvalberg want die is gi-gan-tisch. Hoe we dit precies deden door middel van de Hydratour? Dat lees je hier!

Yeah, let’s read it!
De toekomst van digi-taal? Wij spreken het vloeiend!

Welke kanalen worden over enkele jaren wél en niet meer gebruikt? Wat zou het toch heerlijk zijn als we in een glazen bol konden kijken om een blik te werpen op de toekomst. Welke kanalen zal onze doelgroep gebruiken over 3 jaar? We blikken samen vooruit!

Yeah, let’s read it!
Jouw doelpubliek content houden? 4 tips die het verschil maken!

Content die wordt gedeeld en geliked en het liefst héél veel, what’s not to like about it? Zijn er manieren om meer likes en clicks te genereren? Absoluut! De juiste call to actions en de opbouw van je boodschap kunnen een verschil maken. Lees en ontdek hoe jij een verschil kan maken!

Yeah, let’s read it!
De GDPR controles en sancties komen eraan!

25 mei 2018, D-day op vlak van de GDPR-wetgeving. Veel bedrijven deden een last minute effort om ‘GDPR-compliant’ te worden. Na meer dan een jaar tijd treden de sancties eindelijk in gang. Hoe ver sta jij met de aanpassingen binnen jouw organisatie?

Yeah, let’s read it!
Waarom is een strategisch marketingcommunicatieplan noodzakelijk?

Heb je een sterk product? Dan is het geen garantie dat je op lange termijn succes blijft boeken. Ontdek waarom een strategisch marketingcommunicatieplan dé basis vormt voor ieder bedrijf.

Yeah, let’s read it!
Hoe GDPR compliant ben jij? Gebruik onze handige checklist!

25 mei 2018, D-day voor de GDPR-wetgeving. Na meer dan een jaar tijd treden de sancties eindelijk in gang. Hoe ver sta jij met de aanpassingen binnen jouw organisatie? Ga het na aan de hand van onze handige checklist!

Yeah, let’s read it!
6 vooroordelen ontkracht over een CRM-systeem

6 vooroordelen over een Customer Relationship Management systeem hebben we speciaal ontkracht voor jou. Het excuus dat een CRM-systeem te duur is voor jouw organisatie, is dan ook voorgoed verleden tijd!

Yeah, let’s read it!
Pooling Partners & Kingfisher: eenvoudig werkt beter!

Met Pooling Partners ontstond een gedreven samenwerking over de grens heen. Hun expertise? Het aanbieden van een geïntegreerde en full-service dienst voor het transporteren van pallets. Die sector was voor ons onbekend terrein, maar daar kwam al snel verandering in!

Yeah, let’s read it!
5 redenen om onze gratis social media contentplanner te downloaden!

De dagen van enkel spontane en ongeorganiseerde berichten plaatsen op social media zijn verleden tijd. Dit zijn de 5 belangrijkste redenen waarom jij best al op voorhand een overzichtelijke planning maakt voor je social media? Die ontdek je hier!

Yeah, let’s read it!
De 7 stappen in het webdesign proces

Webdesigners zijn vaak gefocust op technische zaken zoals wireframes, aantal pixels, grids en code. Maar een goed design gaat over meer dan een beeld of een woord juist plaatsen. Je wil een website creëren die in een globale strategie past. Een goed ontworpen website is meer dan een mooi uiterlijk.

Yeah, let’s read it!
Madolex, een passioneel verhaal over techniek!

Madolex, het bedrijf bij uitstek dat hooggekwalificeerd, technisch personeel aanbiedt op de arbeidsmarkt. Een gezellige babbel was het startschot van een gedreven samenwerking. Wat die samenwerking inhield? Dat lees je hier!

Yeah, let’s read it!
4 gouden regels om je website te optimaliseren

De vier gouden regels waar je zeker rekening mee moet houden als je de doelstellingen op je website wilt optimaliseren? Die ontdek je hier.

Yeah, let’s read it!
Employee journey: rollercoaster aan emoties

Wil je het verloop in jouw onderneming verlagen en m.a.w. jouw medewerkers zo lang mogelijk in de onderneming houden? Dan is het opmaken van een employee journey het medium om dat te doen!

Yeah, let’s read it!
Ingrediënten van “tone of voice”

Marketeers en communicatiespecialisten roepen non-stop dat de huisstijl van een bedrijf consistent moet zijn. Overal en altijd. Dat roepen en tieren doen ze niet zomaar, ze hebben gelijk. Naast de huisstijl is er ook de ‘tone of voice’. Een belangrijk onderdeel van de branding van een bedrijf. Maar wat houdt tone of voice precies in?

Yeah, let’s read it!
Daarom is je website zo belangrijk voor je bedrijf!

Zonder een degelijk onderbouwde website verlies je enorm veel potentiële klanten! Is die uitspraak te gedurfd? Lees hieronder waarom je website evenveel aandacht verdient als je product en je prijs!

Yeah, let’s read it!