TERUG

De Limburghal

EVENTLOCATIE
De Limburghal is ongetwijfeld een van de mooiste evenementenlocaties in Limburg! Tal van zalen en hallen lenen zich tot eindeloze mogelijkheden voor het organiseren van evenementen. Toch is niet iedereen op de hoogte van dat uitgebreide aanbod. Kingfisher marketing at their service!

UITDAGING
GESLAAGD?

  • Eventcommunicatie
  • Zoekmachinemarketing
  • Design huisstijldragers
  • Communicatieplan

KINGFISHER’S DOORDACHTE VLIEGROUTE

website en logo

De Limburghal de uitstraling geven die ze verdient? Dat was de opdracht voor Kingfisher marketing. We creëerden een passend logo en een nieuwe, SEO-geoptimaliseerde website. Omdat we steeds onderbouwd te werk gaan, stelden we eerst een communicatieplan op.

limburghal
limburghal
limburghal

beursondersteuning

Woonestetika

Woonestetika is een vooraanstaande interieurbeurs die jaarlijks wordt georganiseerd in de Limburghal. Kingfisher marketing nam de (online) communicatie voor haar rekening. We designden huisstijldragers zoals inkomkaarten en badges, stelden een online contentplan op voor social media en zetten advertentiecampagnes op poten om bezoekers en exposanten aan te trekken. Daarnaast zorgden we voor een radiospot op Radio 2, ontwierpen we een offline catalogus in De Zondag & zorgden we voor advertorials in Het Belang van Limburg. Het resultaat was een succesvolle allround campagne. Ontdek meer over onze aanpak!

Woonestetika - advertentie

Genker Jaarbeurs

De Genker Jaarbeurs, de beurs in en rond de Limburghal waar (lokale) bedrijven exposeren, is terug van weggeweest. Kingfisher marketing ondersteunt bij de communicatie. We creëerden een tof logo & verschillende huisstijldragers. Daarnaast zorgen we voor een creatief contentplan om exposanten én bezoekers warm te maken voor de beurs. Via social advertising campagnes op Facebook en Instagram moedigen we bezoekers aan om af te zakken naar de beurs.

Genker Jaarbeurs

Barenzaal

De Barenzaal situeert zich in het Limburgse Genk op een authentieke locatie met een rijk verleden, namelijk de C-Mine. De zaal is herbestemd als feestzaal en geeft een unieke, industriële touch aan bedrijfsfeesten, congressen, seminaries, beurzen en andere evenementen.

Online adviesplan

De vraag van Barenzaal: wij willen meer offerte-aanvragen via onze website. Met die vraag ging Kingfisher marketing aan de slag. We maakten een online adviesplan waarin we uitvoerig beschreven met welke acties Barenzaal die vooropgestelde doelstelling kan bereiken. Wat daarbij hoorde: een zoekwoordenonderzoek, een SEO-geoptimaliseerde website, Google Ads … Het resultaat is een website die hoog verschijnt in Google (met en zonder advertenties) en een aanzienlijke stijging in het aantal ingevulde contactformulieren.

Barenzaal

 ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

 ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERKONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ER SAMEN INVLIEGEN?

Wij helpen jou graag om het meest spraakmakende verhaal te vertellen!