facebook_pixel
kingfisher marketing
  1. Home
  2. /
  3. Design
  4. /
  5. Rebranding

Rebranding

Druk een krachtige en unieke stempel op jouw bedrijf met behulp van een sterke rebranding. Blaas de wereld omver met een buitengewoon verhaal, een sterke en herkenbare huisstijl en zorg voor een onvergetelijke beleving.

rebranding

Waarom rebranding?

Met een sterke rebranding geef je een nieuwe betekenis aan jouw bedrijf. Je creëert zo een nieuw imago ten opzichte van (potentiële) klanten, aandeelhouders en het grote publiek. De bedoeling is om de perceptie van de klant positief te beïnvloeden. Maak gevoelens los bij je doelgroep en dompel hen onder in de wereld van jouw merk. Je klant is sneller overtuigd wanneer je boodschap hem of haar raakt. Inspelen op de emotionele factor is alvast een stap in de goede richting.

Herkenbare huisstijl is een must

Een herkenbare huisstijl is een must voor een sterk merk. Met deze strategie creëer je een eigenheid die in lijn ligt met alle uitingen van het bedrijf. Op die manier bouw je een visueel imago uit dat je onderscheidt van de concurrentie. Bedenk dus een herkenbare naam & ontwerp een bijpassend logo.

Die combinatie vergroot de zichtbaarheid en zorgt voor een beleving die je niet snel vergeet. De indruk die je nalaat, is een belangrijke beslissingsfactor in het aankoopproces. Is jouw merk of product top of mind bij de klant? Dan is hij of zij sneller geneigd om in de toekomst opnieuw bij jou te kopen. Het resultaat? Een loyale klant!

We zitten in een markt die voortdurend verandert en evolueert. Bedrijven zijn verplicht zich continu aan te passen en telkens opnieuw een sterke branding neer te zetten. Zo blijf je nu eenmaal vernieuwend en trek je de aandacht!

Een opfrissing van jouw merk heb je niet in één, twee, drie klaar. Het vraagt tijd en budget. Daarom moet je er goed over nadenken! Het is een kwestie van analyseren en evalueren, maar ook evolueren. Een rebranding kan soms van pas komen en daarbij kunnen wij jou helpen!

Met welke rebranding ga jij de deur in huis vallen?

SEO? Da’s ons ding. Aanschouw hieronder een strategisch overzicht dat voor Google wonderen verricht. Magical, toch?

Handige tips & tricks om strategisch aan de slag te gaan? Ontdek meer op onze blogs!

30 day business challenge kalender
30 day business challenge

30 day business challenge? Wat is dat? Wel, wij geven jullie 30 dagen lang tips en uitdagingen op gebied van marketing en communicatie, zowel tijdens als na de coronacrisis. Kan jij ze allemaal afvinken?

Vlieg verder
video marketing
Waarom gebruik maken van online video marketing?

Online video marketing groeit aan populariteit en is het meest geschikte medium om je boodschap over te brengen. Tegenwoordig spreken we van een nieuwe generatie klanten, een generatie die online leeft, kijkt en koopt.

Vlieg verder

Realisaties