Video's
Video’s in je (offline) marketing en communicatie zijn niet nieuw, maar de populariteit van het medium blijft stijgen. Ga behind-the-screens en ontdek waarom video in je marketing een must is.
WAAROM KIEZEN
VOOR VIDEO'S?
De impact van video als medium is immens. De meerderheid van de consumenten geeft aan dat ze liever een video kijken dan een stuk tekst lezen. Daarnaast is het een ideale tool om de naamsbekendheid van je merk te boosten. Bovendien kan je het inzetten om nieuwe medewerkers aan te trekken en je huidige collega’s te informeren.
VOORDELEN VAN VIDEO'S
Consumenten krijgen dagelijks 101 prikkels en reclameboodschappen te slikken. De kans dat je potentiële klant je communicatie nog herinnerd is dan ook klein. Video is de uitzondering. Wist je dat de boodschap van een video gemiddeld 90% beter blijft hangen dan bij andere media? Met video trek je de aandacht van je doelgroep en hou je ze vast.
Video voegt persoonlijkheid toe aan je merk of bedrijf. Je geeft het letterlijk een gezicht. Of het nu gaat om een brand story video, een algemene bedrijfsvideo of een rekruteringvideo, de persoonlijke aanpak zorgt voor herkenning bij je doelgroep. Dat verkleint de drempel om contact op te nemen of om over te gaan tot aankoop. Je doelgroep heeft immers al gezien hoe het er in je bedrijf aan toe gaat.
Video is de ideale manier om te connecteren met je doelgroep. Het speelt in op emotie. Aan de hand van storytelling kan je letterlijk een verhaal vertellen. Trek je potentiële klanten mee in je bedrijf en je organisatie met authentieke videobeelden.
TIPS OM STERKE VIDEOCONTENT & VIDEO'S TE MAKEN
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05