facebook_pixel

Ons op de voet volgen?

Kies welk kanaal jouw voorkeur heeft!

Post

Goede voornemens voor 2022

De eindejaarsperiode is hét moment om terug te blikken op het afgelopen jaar én om goede voornemens te maken voor 2022.

Wat heb jij als ondernemer of medewerker bereikt in 2021? Heb je een nieuwe website op poten gezet of je bedrijf een grondige rebranding gegeven? Is je team uitgebreid of heb je een nieuw product gelanceerd? Super! Geef jezelf een schouderklopje, je hebt het verdiend.

En in 2022?  Wat zijn jouw goede voornemens voor het nieuwe jaar? Wil je meer investeren in interne communicatie, je social media content boosten of je team uitbreiden? Die vraag stelden we ook aan de collega’s. Ontdek onze goede voornemens en vlieg gemotiveerd het nieuwe jaar in:

De goede voornemens van het Kingfisher-team

Ik wil de successen meer vieren met het team. Als het ene project afgewerkt is, starten we al snel met het volgende. In 2022 wil ik meer stilstaan bij wat we samen realiseren en dat teamwork vieren. Want ik ben supertrots op wat wij samen allemaal bereiken!

– Tamara Bergmans

Goede voornemens Tamara

2022 wordt het jaar waarin ik mezelf, maar zeker ook het Kingfisher-team blijf uitdagen. Samen werken aan zowel professionele als persoonlijke ontwikkeling staan daarbij centraal. We houden trends en ontwikkelingen in de marketing- en communicatiesector met Kingfisher-ogen in de gaten. Tot slot blijft mijn eeuwig motto: “gaat niet, bestaat niet.” En dat mag je vrij letterlijk nemen. 😉

– Lore Hoebrekx

Goede voornemens Lore

Ik neem mezelf voor om te blijven werken voor onze klanten alsof ik voor mijn eigen bedrijf werk! Daarnaast hoop ik enorm dat we weer meer face-to-face mogen connecteren.

– Laura Maluin

Goede voornemens Laura

In 2022 wil ik mezelf zoals steeds vernieuwen, grafische trends volgen en daarop inspelen staan daarbij op nummer één. Creativiteit leggen in elk project en er altijd staan wanneer mijn collega’s me nodig hebben, is ook iets waar ik naar streef!

– Kevin Kiggen

Goede voornemens Kevin

Mijn voornemen is om mijn professionele kennis verder uit te breiden zodat ik huidige en nieuwe klanten nog beter kan ondersteunen. Van automations tot Google Ads, ik wil me verdiepen in all things digital.

–  Natalie Rayen

Goede voornemens Natalie

In het nieuwe jaar wil ik voor elke klant naar een perfect resultaat streven, zowel op online als offline communicatiedragers.

– Larissa Goffin

Goede voornemens Larissa

Onze klanten mee op de automation-trein krijgen, is één van mijn voornemens voor 2022. Daarnaast wil ik nieuwe klanten de inzichten bieden die ze nodig hebben om een versnelling hoger te schakelen in hun marketing. Denk bijvoorbeeld aan een sterk onderbouwd strategisch marketingplan. Tot slot blijf ik werken aan de goede band met de klanten, daar haal ik enorm veel energie uit.

– Olivier Kerkhofs

Goede voornemens Olivier

In 2022 wil ik groeien als copywriter door mezelf uit te dagen met nieuwe tekstvormen en schrijfstijlen. Daarnaast wil ik me extra onderdompelen in de sectoren van onze klanten om hun boodschap nog helderder op papier te krijgen.

–  Hanne Ramaekers

Goede voornemens Hanne

Zo, nu ben je helemaal up-to-date met onze doelstellingen voor volgend jaar. Wij zijn heel benieuwd naar de jouwe. ;) Geniet van de eindejaarsperiode, tot in 2022!

Eens afspreken om jouw goede voornemens voor 2022 te bespreken?