Read your heart out!

Waarom interne communicatie zo belangrijk is

Het succes van een bedrijf is mede afhankelijk van de kwaliteit van de interne communicatie. Communiceren met je medewerkers zorgt voor meer verbondenheid en is dus essentieel. Kingfisher Marketing helpt je graag op weg bij het managen van je interne communicatie!

Vlieg verder
30 day business challenge

30 day business challenge? Wat is dat? Wel, wij geven jullie 30 dagen lang tips en uitdagingen op gebied van marketing en communicatie, zowel tijdens als na de coronacrisis. Kan jij ze allemaal afvinken?

Vlieg verder
Tips: marketingcommunicatie tijdens & na corona

De coronacrisis brengt verschillende marketingvraagstukken met zich mee: wat, hoe, naar wie en via welke kanalen moet ik communiceren? Lees hier de tips en tricks op gebied van marketingcommunicatie, zowel tijdens als na de coronacrisis.

Vlieg verder
Interne crisiscommunicatie over het coronavirus

Interne crisiscommunicatie over het coronavirus staat momenteel centraal bij alle overheidsinstanties, bedrijven, steden en gemeentes, … Lees hier de tips en tricks op gebied van interne crisiscommunicatie, zowel tijdens als na de coronacrisis.

Vlieg verder
Coronacrisis? Samen staan we sterk!

Ook tijdens de coronacrisis is Kingfisher marketing beschikbaar en bereikbaar voor iedereen! Ook na de coronacrisis moet jouw bedrijf er staan. We helpen je graag met alle marketing- en communicatievraagstukken omtrent corona.

Vlieg verder
Handelen op de Nederlandse markt? Zo begin je eraan!

Is Nederland de gemakkelijkste optie omdat we dezelfde taal spreken? Nee hoor! We spreken misschien wel “Nederlands”, maar dat betekent niet dat we elkaar ook daadwerkelijk begrijpen. Kingfisher marketing heeft de ultieme tips om zaken te doen in Nederland in een e-book gegoten!

Vlieg verder
Hoe origineel (en niet melig) communiceren tijdens Valentijn met jouw organisatie?

Valentijn, het moment om je geliefde in de spotlight te zetten. Maar, het is niet alleen je partner die je in de bloemetjes kan zetten! Denk ook eens aan je collega's of klanten! Tal van manieren om origineel uit de hoek te komen. Wij helpen je graag op weg!

Vlieg verder
Weet jij hoe je online communicatie rendeert? Wij geven je dé gratis tool!

Jouw URL's de wereld insturen met de meest overzichtelijke codes én er tegelijkertijd zelf ook nog aan uit kunnen binnen Google Analytics? Het kan! Download nu onze UTM-code generator en ga aan de slag. Daarnaast geven we je ook tal van handige tips & tricks!

Vlieg verder
De kmo-portefeuille: subsidies voor marketingadvies!

Dankzij de kmo-portefeuille kan je, met subsidies, communicatie- en marketingexperten onder de arm nemen. Zij zetten dan hun knowhow in om een goede en solide basis voor de promotie van je bedrijf, dienst en/of product te ontwikkelen!

Vlieg verder
De mooiste kerstcommercials voor 2019!

De gezelligste periode van het jaar staat weer voor de deur! Tal van organisaties stuurden hun kerstboodschap de wereld in, wij maakten een selectie van de meest hartverwarmende kerstcommercials tot nu toe. Dus, neem er een warme chocomelk met marshmallows bij en geniet!

Vlieg verder
Gratis contentplanner: Dé tool voor jouw contentcreatie in 2020!

Eén duidelijk overzicht voor alle content op jouw sociale mediakanalen? Look no further! Met de contentplanner van Kingfisher marketing zie je in één overzicht wat er lopende is, wat er nog gerealiseerd moet worden en wat er al werd geplaatst in het verleden. Download gratis jouw contentplanner voor 2020!

Vlieg verder
Gratis inhaakkalender: Alle themadagen van 2020 in één overzichtelijke kalender!

‘De content voor op onze website en social media kanalen? Die hebben we voor alle 365 dagen ingevuld!’ said no one ever. Of misschien toch wel? Hoe dan ook, inspiratie opdoen kan nooit kwaad. Download nu gratis jouw Belgische inhaakkalender voor 2020!

Vlieg verder
Crossborder: België vs Nederland

Wij Belgen en Nederlanders verstaan elkaar. Maar of we elkaar begrijpen? Dat is nog iets anders. Er zijn heel wat zaken waar je rekening mee moet houden wanneer je jouw product of dienst wil introduceren op de Belgische markt en omgekeerd. Benieuwd? Lees snel verder!

Vlieg verder
Have yourself a merry marketingcampagne

Midden oktober, begint er een (kerst)lampje te branden? Hopelijk wel, want het is de belangrijkste periode van het jaar om je marketingskills te laten schitteren. Ontdek hoe, ga ervoor (en jingle), all the way!

Vlieg verder
SEO, een proces van lange adem!

‘Staan we volgende maand dan op nummer 1 in Google?’, een vaak gestelde vraag van klanten. Jammer genoeg niet want SEO is nu eenmaal proces van lange adem. In deze blog lichten we toe waarom het hard werken is en op welke manieren jij hier kan op inzetten binnen jouw organisatie! Spoiler alert: de aanhouder wint!

Vlieg verder
Digitaal groeien met SEO!

Digitaal groeien aan de hand van SEO, het kan! Ontdek in deze blog waarmee je allemaal rekening kan houden om ervoor te zorgen dat jouw website goed wordt gevonden. Ga zelf aan de slag met onze handige tips en optimaliseer jouw WordPress website daar waar kan. Eventuele excuses van uitstel liggen voorgoed in het verleden na het lezen van deze blog!

Vlieg verder
Succesverhaal MasterStone

1 juli 2019, Steenzagerij Peters wordt overgenomen door Bjorn Gubbels (Betonagglomeraten Gubbels/Masterbloc) én verandert van naam. Dit vroeg uiteraard om een volledige rebranding met alles erop en eraan. Ready? Let’s rock this case!

Vlieg verder
Wij zijn Kingfisher marketing!

Hé daar! Wij zijn Kingfisher marketing, een allround marketingcommunicatiebureau te Genk. Onze baseline is solid marketing, dat omvat erg goed waar we voor staan. We gaan strategisch te werk en fladderen vooral niet rond. We brengen in kaart hoe we de juiste vis in de juiste vijver kunnen vangen voor iedere organisatie. Kennismaken?

Vlieg verder
Dit was de Hydratour van SipWell!

De Hydratour stimuleert het drinken van water op en naast de werkvloer. Tegelijkertijd creëerden we awareness over de plastieke afvalberg want die is gi-gan-tisch. Hoe we dit precies deden door middel van de Hydratour? Dat lees je hier!

Vlieg verder
De toekomst van digi-taal? Wij spreken het vloeiend!

Welke kanalen worden over enkele jaren wél en niet meer gebruikt? Wat zou het toch heerlijk zijn als we in een glazen bol konden kijken om een blik te werpen op de toekomst. Welke kanalen zal onze doelgroep gebruiken over 3 jaar? We blikken samen vooruit!

Vlieg verder