facebook_pixel

Read your heart out!

Investeren in marketing in onzekere tijden: DOEN

NU is het moment om te investeren in marketing en communicatie. Wij vertellen je waarom én vliegen je te hulp.

Vlieg verder
KerstMISmarketing

Wanneer start je best met de campagnes voor het najaar? Hoe pak je dat aan zonder dat je aan KerstMISmarketing doet? Lees het hier!

Vlieg verder
Designtrends voor 2023

Wat mag je verwachten op vlak van marketing en design? Wij sommen dé designtrends voor 2023 voor je op. Ontdek ze hier!

Vlieg verder
Feestelijke nieuwjaarswensen van Kingfisher marketing [VIDEO]

We delen graag onze feestelijke nieuwjaarswensen met jou. In videovorm!

Vlieg verder
Gratis inhaakkalender 2023: inspiratie voor jouw social posts!

Content marketing is de manier om op te vallen en jouw doelpubliek aan te spreken! Dankzij onze inhaakkalender voor 2023 creëer en plan je content in een handomdraai.

Vlieg verder
Gratis contentplanner 2023: boost jouw contentcreatie

Content marketing is de manier om op te vallen en jouw doelpubliek aan te spreken! Onze contentplanner voor 2023 maakt van het voorbereiden en plannen van content een plezierig werkje!

Vlieg verder
Waarom een CRM-systeem een must is

Met een CRM-systeem kan je je klantrelaties managen en verbeteren, behaal je een hogere efficiëntie én meer sales. Lees in deze blog hoe dat in zijn werk gaat!

Vlieg verder
De mooiste kerstcommercials voor 2022!

De gezelligste periode van het jaar staat weer voor de deur! Tal van organisaties stuurden hun kerstboodschap de wereld in, wij maakten een selectie van de meest hartverwarmende kerstcommercials tot nu toe. Dus, neem er ...

Vlieg verder
Zo maak je je website gebruiksvriendelijk

Je website is dé uitvalbasis van jouw bedrijf. Je website moet daarom zo gebruiksvriendelijk mogelijk zijn. Wij vertellen je waar je op moet letten.

Vlieg verder
Podcasts in je marketingstrategie

Eén van de grootste voordelen van podcasts? Je bent overal aanwezig, ook op unieke momenten. Lees snel verder en ontdek hoe je podcast integreert in je marketingstrategie.

Vlieg verder
Haal meer uit je links!

Je links zorgen voor een hogere ranking in Google en bijgevolg meer bezoekers. Het loont dus om je websitelinks overzichtelijk te houden. Ontdek in deze blog 3 tools om meer uit je links te halen!

Vlieg verder
Communiceren over je employer branding: ontdek onze aanpak!

Investeren in werkgeluk loont. Het ultieme doel? Medewerkers die voor elkaar én de klanten door het vuur gaan. Investeren in en communiceren over je employer branding doe je zo.

Vlieg verder
Zo scoor je met social advertising

Wil je ijzersterke advertentiecampagnes opzetten? Kingfisher marketing deelt tips en inzichten waar je misschien nog niet eerder aan dacht.

Vlieg verder
Iedereen mobiel: maak je website Mobile First

Het is belangrijk dat je website responsive is en Mobile first. We leggen je uit in deze blog waar je best op let!

Vlieg verder
Waarom een contentplan een must is

Een contentplan biedt een grote meerwaarde. In deze blog leggen we uit waarom een contentplan een must is en hoe je in 7 stappen zelf een plan kan opstellen.

Vlieg verder
Behaal meer resultaat met TikTok en Reels

Wil je aan de slag met videocontent maar weet je niet waar te beginnen? In deze blog delen we zes tips om meer resultaat te behalen met TikTok en Reels!

Vlieg verder
Life’s a game – Gamification in je marketingstrategie

Bij ‘gamification’ voeg je game-elementen toe aan omgevingen waar er geen zijn. Denk maar aan je website of een folder. Say what? In deze blog leggen we uit hoe je gamification in je marketingstrategie verwerkt.

Vlieg verder
Zo gaat Kingfisher marketing voor doordachte en onderbouwde communicatie

Bij Kingfisher marketing gaan we voor doordachte én onderbouwde marketing en communicatie. Onze baseline is niet voor niets: ‘solid marketing’. Lees snel verder en ontdek hoe wij projecten aanvliegen.

Vlieg verder
B2B en B2C, droog vs creatief?

Hoe communiceer je nu best naar je B2B of B2C klanten? Wat zijn de verschillen en wat zijn de gelijkenissen?

Vlieg verder
Alle neuzen in dezelfde richting met een strategisch marketingplan

Je boodschap goed overbrengen met ad hoc marketingacties, is onmogelijk. Onze tip? Zorg dat alle neuzen in dezelfde richting wijzen met een strategisch marketingplan.

Vlieg verder