Read your heart out!

Team Kingfisher marketing gaat voor succesvolle campagnes

Ondernemers zitten maar al te vaak met communicatievragen. En het zijn juist die vragen die ervoor zorgen dat je als bedrijf op de kaart komt te staan. En daar komt Team Kingfisher in beeld!

Vlieg verder
Hoe verzamel je meer inschrijvingen voor je nieuwsbrief?

Lezers prikkelen en behouden wordt steeds moeilijker. Webgebruikers hebben een pak minder tijd om rustig de inhoud te bekijken waardoor ze rakelings over formulieren en banners heen kijken. Hoe begeleid je de lezers van je website toch naar een subscribe voor jouw nieuwsbrief?

Vlieg verder
Wil jij weten welke bedrijven jouw website bezoeken?

Slechts 3-5% van de websitebezoekers neemt contact op. Van de andere 95-97% bezoekers weet je dus niets. Met onze unieke aanpak kom jij te weten welke zakelijke bezoekers op je website terechtkomen.

Vlieg verder
Gegarandeerd meer leads en meer verkopen? Zo doe je dat!

Het aantrekken van nieuwe klanten en zo meer verkoop realiseren, blijft voor ondernemers de absolute prioriteit. Maar hoe slaag je daarin? Kingfisher marketing biedt een handige tool en vier praktische tips aan om meer leads en zo meer verkopen te genereren.

Vlieg verder
Zo maak je je verkoopproces overzichtelijk en efficiënter

Om je verkopen een pak efficiënter te laten verlopen, is het van strategisch belang om je hele verkoopproces (offertes, afspraken, opvolging, etc.) vlot en overzichtelijk in kaart te brengen én op te volgen. Wij geven je gouden raad!

Vlieg verder
Waarom je e-mails op maat van je contacten moet versturen

E-mails versturen is spam? Nonsens! Mensen willen net meer e-mails ontvangen. Er is wel een klein cruciaal detail: de e-mails moeten relevante content voor hen bevatten. Je zal zien dat je ROI de hoogte in vliegt!

Vlieg verder
Jouw marketing- en salesactiviteiten zoveel mogelijk automatiseren, omdat …

Het zoveel mogelijk automatiseren van je marketing- en salesactiviteiten is een must als je minder tijd wilt spenderen aan manuele handelingen en meer wilt focussen op wat echt belangrijk is … verkopen!

Vlieg verder
Daarom is het belangrijk om je contacten te centraliseren in een database

Eén van de belangrijkste onderdelen is het centraliseren van je contacten database. Van hieruit stuur je je salesteam aan en stuur je marketing gerichte communicatie zoals e-mails.

Vlieg verder
Daarom kan een chatbot een succesfactor worden in je organisatie

Chatbots worden door bedrijven steeds vaker ingezet om het klantencontact te optimaliseren en eenvoudige cases automatisch te behandelen. Een chatbot als digitale medewerker? Ontdek hier wat de voordelen zijn!

Vlieg verder
Wist je dat er twee soorten mond-tot-mondreclame bestaan?

Mond-tot-mondreclame is een aanbeveling door een klant naar een potentiële klant. Zij gaan je merk dus maken of kraken.

Vlieg verder
Content op maat van je klant? Verzamel cookies!

Data verzamelen aan de hand van cookies is big business! Je maakt in een handomdraai volledig gepersonaliseerde advertenties. Maar soms kan je de privacy van je klanten te ver betreden. Wanneer is persoonlijk té persoonlijk?

Vlieg verder
Bereik klanten met deze sociale media!

Sociale media bestaan nog geen 20 jaar, maar zijn al een vaste waarde in ons leven. Speel als bedrijf hier handig op in en profiteer mee van de populariteit! Waarom? Lees verder en ontdek wat likes, follows en shares voor jouw bedrijf kunnen betekenen.

Vlieg verder
Veiligheid op de werkvloer verhogen? Communicatie is key!

De belangrijkste schakels in het bedrijfsproces? Dat zijn je werknemers. Elke dag geven ze het beste van zichzelf en houden ze het bedrijf mee draaiende. Hen een gezonde en veilige werkplek bieden is dus een vereiste, hierover duidelijk en consistent over communiceren is eveneens een belangrijke factor.

Vlieg verder
Waarom interne communicatie zo belangrijk is

Het succes van een bedrijf is mede afhankelijk van de kwaliteit van de interne communicatie. Communiceren met je medewerkers zorgt voor meer verbondenheid en is dus essentieel. Kingfisher Marketing helpt je graag op weg bij het managen van je interne communicatie!

Vlieg verder
30 day business challenge

30 day business challenge? Wat is dat? Wel, wij geven jullie 30 dagen lang tips en uitdagingen op gebied van marketing en communicatie, zowel tijdens als na de coronacrisis. Kan jij ze allemaal afvinken?

Vlieg verder
Tips: marketingcommunicatie tijdens & na corona

De coronacrisis brengt verschillende marketingvraagstukken met zich mee: wat, hoe, naar wie en via welke kanalen moet ik communiceren? Lees hier de tips en tricks op gebied van marketingcommunicatie, zowel tijdens als na de coronacrisis.

Vlieg verder
Interne crisiscommunicatie over het coronavirus

Interne crisiscommunicatie over het coronavirus staat momenteel centraal bij alle overheidsinstanties, bedrijven, steden en gemeentes, … Lees hier de tips en tricks op gebied van interne crisiscommunicatie, zowel tijdens als na de coronacrisis.

Vlieg verder
Coronacrisis? Samen staan we sterk!

Ook tijdens de coronacrisis is Kingfisher marketing beschikbaar en bereikbaar voor iedereen! Ook na de coronacrisis moet jouw bedrijf er staan. We helpen je graag met alle marketing- en communicatievraagstukken omtrent corona.

Vlieg verder
Handelen op de Nederlandse markt? Zo begin je eraan!

Is Nederland de gemakkelijkste optie omdat we dezelfde taal spreken? Nee hoor! We spreken misschien wel “Nederlands”, maar dat betekent niet dat we elkaar ook daadwerkelijk begrijpen. Kingfisher marketing heeft de ultieme tips om zaken te doen in Nederland in een e-book gegoten!

Vlieg verder
Hoe origineel (en niet melig) communiceren tijdens Valentijn met jouw organisatie?

Valentijn, het moment om je geliefde in de spotlight te zetten. Maar, het is niet alleen je partner die je in de bloemetjes kan zetten! Denk ook eens aan je collega's of klanten! Tal van manieren om origineel uit de hoek te komen. Wij helpen je graag op weg!

Vlieg verder