december 7, 2023

Evalueer

De laatste stap in je e-mailmarketingproces is de evaluatie. Hoeveel mensen hebben je e-mail geopend? Hoeveel mensen hebben er geklikt op een link? Op basis daarvan kan […]
december 7, 2023

Automation

Om het meeste uit je e-mails te halen, kan je marketing automations opzetten. Met e-mailmarketing automation verloopt het versturen van bepaalde e-mails automatisch wanneer een klant bijvoorbeeld een bepaalde handeling […]
december 7, 2023

Look & feel

Vervolgens is het tijd om je e-mail te schrijven en in een aantrekkelijk design te gieten. Een droge platte tekst moedigt niet aan om verder te […]
december 7, 2023

Contacten

De tweede stap is je contactenlijst. E-mailadressen van je doelgroep verzamelen, is dus de boodschap. Plaats bijvoorbeeld een formulier op je website waarbij je je klanten […]
december 5, 2023

Strategie

De eerste stap is het bepalen van je e-mailstrategie. Wat wil je bereiken met je e-mailmarketing? Wie wil je aanspreken? Welke boodschap wil je overbrengen? Zo […]