december 19, 2023

Bel na

De laatste en misschien wel belangrijkste stap is het nabellen. Je wil uiteraard weten wat je contacten van het postpakket vinden. Hebben ze het goed ontvangen? Gaan […]
december 19, 2023

Creëer meerdere contactmomenten met herhaling

Een succesvolle direct mailing staat niet op zichzelf. Creëer meerdere contactmomenten tussen je doelgroep en je bedrijf. Herhaling is key. Stuur op voorhand een e-mail uit met de boodschap […]
december 19, 2023

Ga voor een persoonlijke aanpak

Een groot voordeel van een direct mail is de persoonlijke toets. Een pakketje opgestuurd krijgen voelt al persoonlijk aan. Ga nog een stapje verder en voeg een […]
december 19, 2023

Wees creatief

Een saaie bruine doos met een folder in trekt niet bepaald de aandacht. Durf buiten de lijntjes te kleuren met een dynamisch design, een leuk gadget […]
december 19, 2023

Bepaal je doelpubliek

Net zoals bij een online e-mailing is de eerste stap het bepalen van je doelpubliek. Wie zijn je ontvangers? Wil je een nieuw product lanceren? Dan kan […]