Thor Park
KINGFISHER’S DOORDACHTE VLIEGROUTE
We ondersteunden Thor Park met een strategisch plan voor de uitbouw van de activiteiten in het hoofdgebouw met zijn toeristische en recreatieve aantrekkingskracht. Verder helpen we Thor Park met grafisch design door een folder, plattegrond en kaarthouder te ontwerpen.
STRATEGISCH COMMUNICATIEPLAN
Voor Thor Park werkte Kingfisher marketing een strategisch plan uit met als doel de uitbouw van de activiteiten van het hoofdgebouw, het latere Thor Central, en het Park met zijn toeristische en recreatieve aantrekkingskracht. Het park wordt ontwikkeld volgens een hoogwaardig kwaliteitsconcept op gebied van architectuur en omgevingsaanleg, met veel aandacht voor duurzaamheid en parkbeheer.
In het hoofdgebouw is een mix van activiteiten mogelijk (horecaplein, vergaderzalen, flexkantoren, polyvalente ruimtes, een sterrenrestaurant …) op een oppervlakte van 11.000 m². Hierbij werden verschillende doelgroepen gedefinieerd en een onderscheidende positionering vastgesteld. De absolute doelstelling van het project is groei op middellange en lange termijn (10 tot 15 jaar). De juiste marketingaanpak is hierbij primordiaal.
Grafische ondersteuning
Thor Central, het kloppend hart van de technologische site Thor. Niet enkel een centrale plaats voor bedrijven, maar ook buiten de kantooruren zit deze technologische site vol leven. Kingfisher marketing nam hier het grafische deel voor zijn rekening. We creëerden de folder, plattegrond en een kaarthouder.
WIL ER SAMEN INVLIEGEN?
Wij helpen jou graag om het meest spraakmakende verhaal te vertellen!