MasterStone

1 juli 2019, Steenzagerij Peters wordt overgenomen door Bjorn Gubbels (Betonagglomeraten Gubbels/Masterbloc) én verandert van naam. Dat vroeg uiteraard om een volledige rebranding met alles erop en eraan. Ready? Let’s rock this case!

De naam Steenzagerij Peeters is verleden tijd en maakt plaats voor de nieuwe naam MasterStone. De passie en liefde voor natuursteen zit er bij MasterStone al meer dan 50 jaar diep ingebeiteld. Vandaar ook de keuze voor MasterStone, die naam weerspiegelt dat ze meester zijn in het produceren, bewerken en plaatsen van natuurgesteentes.

Bij een rebranding draaien we een organisatie bij wijze van spreken binnenstebuiten. Vindt er geen intensieve kennismaking plaats met de omgeving, de geschiedenis of de cultuur die aanwezig is binnen de organisatie, dan is het in onze ogen moeilijk om een authentieke rebranding neer te zetten. Met andere woorden: wij maakten uitgebreid kennis met de mensen van MasterStone!

Na enkele intensieve gesprekken, interne analyses, creatieve brainstormsessies en bezoeken aan MasterStone zelf, werd al snel duidelijk dat natuursteen niet ‘zomaar’ natuursteen is. Voor MasterStone vormt het een reflectie van natuurlijke krachten en weerselementen. Enkel de beste materialen zijn goed genoeg en die worden zorgvuldig uitgekozen door eigen experten. De knowhow en het uitgebreide machinepark bieden een totaalpakket aan iedere klant. Geïnspireerd door hun passie deden wij ons ding!

Zo stonden we in voor het logo, een nieuwe website, een B2B én B2C folder.

KINGFISHER’S DOORDACHTE VLIEGROUTE

Heb je een idee over een toekomstig project en weet je precies waar je naartoe wil? Of heb je iets in gedachten maar krijg je het niet volledig op papier? Laat ons iets weten en we bespreken graag jouw mogelijkheden, inclusief een fijne babbel en lekkere kop koffie.