Ons op de voet volgen?

Kies welk kanaal jouw voorkeur heeft!

Climatrix

Climatrix creëert innovatieve toepassingen bij het ontwerpen van gezonde en energie-efficiënte klimaatoplossingen voor hun eindklanten. Hun materialen en diensten leveren ze aan installatiebedrijven, echter staan ze ook open om advies te verschaffen aan architecten, studiebureaus, bouwfirma’s, interieurarchitecten en particulieren. Daarnaast zorgt Climatrix eveneens voor de montage zodat de plaatsing van de vloerverwarming, de klimaatwanden en de klimaatplafonds vlekkeloos verloopt. Hun betrouwbaar partnership kenmerkt zich door een hoge flexibiliteit, een optimale prijs-kwaliteit verhouding en een klantgerichte aanpak die tot het uiterste gaat om klanten praktisch te ondersteunen met uitgebreide legplannen en een eigen plaatsingsdienst. Als marketing- en communicatiepartner staat Kingfisher marketing klaar om hen te ondersteunen met raad en daad!

KINGFISHER’S DOORDACHTE VLIEGROUTE

Kingfisher marketing staat voor een onderbouwde aanpak, daarom gingen we voor Climatrix van start met een strategisch communicatieplan! Daarna gingen we over tot de uitvoering. We bedachten onder andere een passende baseline, deden een toffe fotoshoot en creëerde een nieuwe grafische stijl.

We vliegen je even door wat leuke campagnes…

Climatrix ziet haar klanten graag

Climatrix ziet haar klanten graag en dat laten ze ook zien. Het hoeft niet altijd melig te zijn. Met een originele insteek bewijzen ze elk jaar dat ze om hun klanten geven.

In 2019 stuurde het bedrijf een fruitmand op naar iedere klant. Dat met de insteek dat ze hun klanten graag gezond zien. Een simpel maar vooral leuk geschenk dat door iedere klant werd gesmaakt!

Het geschenk van 2020 was net iets minder gezond, maar zeker niet minder lekker! Zo kregen de klanten een doos met verse donuts. Als kers op de taart, of sprinkels op de donut 😉, in Climatrix branding. Smullen maar!

Net omdat Valentijn in het teken staat van de liefde, is het leuk om een geschenk te ontvangen uit onverwachte hoek. De reacties waren dan ook alleen maar lovend!

climatrix - social media
climatrix - donuts

Een onderneming met een warm hart

Climatrix is een warm bedrijf waar leuke mensen iedere dag keihard werken om hun klanten van een perfecte warmte te voorzien. Het lag in 2020 dan ook voor de hand dat ze zich zouden engageren voor de Warmste Week, de jaarlijkse actie van Studio Brussel om geld voor goede doelen in te zamelen. Waarom? Omdat ze vinden dat ze niet alleen warmte moeten verkopen, maar ook warmte mogen schenken aan mensen (of dieren) die om een of andere reden uit de boot vallen of het moeilijk hebben. Hoe ze dat aanpakten? Per meter vloerverwarmingsbuis die hun klanten kochten, doneerden ze 2 eurocent aan het goede doel.

Kingfisher marketing zorgde voor de coördinatie en opzet van een landingspagina, visuals, mail en begeleidende brief voor de klanten. Ook zorgde we voor een persbericht dat we verstuurde naar relevante pers.

Heb je een idee over een toekomstig project en weet je precies waar je naartoe wil? Of heb je iets in gedachten maar krijg je het niet volledig op papier? Laat ons iets weten en we bespreken graag jouw mogelijkheden, inclusief een fijne babbel en lekkere kop koffie.