facebook_pixel
kingfisher marketing
  1. Home
  2. /
  3. Digitaal
  4. /
  5. Website

Website

website

Waarom een website?

In eerste instantie moet je website snel en gemakkelijk terug te vinden zijn op Google. Hoe hoger hij verschijnt in de ranking, hoe beter. Een goed SEO-gebruik is hier allesbepalend. Eens de bezoeker op je pagina terecht komt, wil hij of zij zo snel mogelijk de informatie vinden waarnaar hij of zij op zoek is. Daarom is het belangrijk dat je alle topics overzichtelijk weergeeft en dat de klanten gemakkelijk en snel terugvinden waarvoor ze op jouw website terecht kwamen. Een overmatig kleurgebruik en een chaotische tekst kraken je webpagina. Zorg dus voor een strakke lay-out en kies voor duidelijke call to actions. Een button die de gebruiker naar foto’s of sociale media pagina’s begeleid, zorgt voor een duidelijke structuur.

Een goede mix tussen tekst en afbeeldingen houdt de site overzichtelijk. Creëer op die manier een betrouwbaar karakter. Gebruik je foto’s waar mensen opstaan? Dan betrek je hen sneller, net omdat ze zich identificeren met die personen. Dat wekt vertrouwen en familiariteit op.

Zorg er ook voor dat het webdesign jouw gekozen huisstijl vormgeeft zodat je website herkenbaar is voor bestaande, maar ook potentiële klanten.

Let er op dat je website niet te veel tijd nodig heeft om te laden. Internetgebruikers verliezen snel hun geduld en wanneer jouw site dat geduld op de proef stelt, vinden ze snel de weg naar het kruisje.

Er samen invliegen?

Wij bouwen graag mee aan jouw website!

SEO? Da’s ons ding. Aanschouw hieronder een strategisch overzicht dat voor Google wonderen verricht. Magical, toch?

Handige tips & tricks om strategisch aan de slag te gaan? Ontdek meer op onze blogs!

SEO, een proces van lange adem!

‘Staan we volgende maand dan op nummer 1 in Google?’, een vaak gestelde vraag van klanten. Jammer genoeg niet want SEO is nu eenmaal proces van lange adem. In deze blog lichten we toe waarom het hard werken is en op welke manieren jij hier kan op inzetten binnen jouw organisatie! Spoiler alert: de aanhouder wint!

Vlieg verder
Cookies - wanneer is persoonlijk té persoonlijk
Content op maat van je klant? Verzamel cookies!

Data verzamelen aan de hand van cookies is big business! Je maakt in een handomdraai volledig gepersonaliseerde advertenties. Maar soms kan je de privacy van je klanten te ver betreden. Wanneer is persoonlijk té persoonlijk?

Vlieg verder

Realisaties