CRM

Customer Relationship Management

Potentiële klanten één voor één nabellen, oneindig veel e-mailadressen ingeven om een mailing uit te sturen, verschillende Excelfiles met klantgegevens… Klinkt dat bekend? Win tijd, bouw sterke klantenrelaties op én beheer ze centraal met een CRM-systeem.

WAT IS CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT?

Wat zijn de belangrijkste doelen van CRM?

De belangrijkste doelen van Customer Relationship Management zijn:

  • Verbeteren van klantenrelaties
    Door klantgegevens en -interacties te centraliseren, kan je als bedrijf de behoeften en voorkeuren van klanten beter begrijpen en je communicatie daarop aanpassen.
  • Verbeteren van klantbehoud
    Door gepersonaliseerde ervaringen te bieden en klantproblemen snel aan te pakken, vergroot je de klanttevredenheid en loyaliteit. Daardoor is de kans kleiner dat klanten overstappen naar concurrenten.
  • Verhogen van verkoop en omzet
    CRM-systemen helpen bedrijven verkoopkansen te identificeren, leads door de salesfunnels te volgen en het verkoopproces te stroomlijnen. Dat alles leidt tot meer omzet.
  • Stroomlijnen van marketing en sales
    CRM-systemen kunnen marketingcampagnes automatiseren, klantinteracties volgen en salesaanvragen beheren, wat leidt tot efficiëntere en effectievere marketing- en salesinspanningen.

Wat is een CRM-systeem?

CRM-systemen ActiveCampaign en HubSpot

CRM

 ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

 ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

ONS WERKONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK ONS WERK

marktanalyse

ER SAMEN
INVLIEGEN?

Wij helpen je graag met je Customer Relationship Management!