Direct (offline) mailings

Waarom direct mailing?

Hoe lang is het geleden dat jij nog eens een handgeschreven brief in de bus kreeg? De papieren brief is sinds de uitvinding van mail met uitsterven bedreigd. Nog eens ouderwets post ontvangen? Iedereen vindt het leuk! Pak daarom uit met een originele direct mailing en wek de interesse van jouw doelgroep op.

01

Op papier

Een direct of offline mailing kan een brief, folder, brochure of een uitnodiging zijn als aanmoediging voor gebruik van jouw product. Het is een beetje zoals een online mailing, maar dan op papier. Doordat de meeste bedrijven gebruik maken van online mailings is dit de ideale manier om je te onderscheiden van de concurrentie.

02

Geadresseerd en gepersonaliseerd

De offline mailing stuur je naar klanten of naar mensen die zich hebben aangemeld via bijvoorbeeld de website. Je beschikt over de gegevens van deze personen dus je kan hen gericht en persoonlijk aanspreken. Pas jouw huisstijl toe en trek zo op een creatieve manier de aandacht van je klant.

03

Hogere kosten, hogere ROI

Doordat mensen effectief de tijd nemen om jouw direct mailing te bekijken, resulteert dat in een hogere ROI of return on investment. Dat komt goed uit, want een direct mailing is natuurlijk ook duurder dan een online mailing. Denk maar aan druk- en verzendkosten. Maar dat is het meer dan waard als je denkt aan de duurzame klantenrelatie die je hiermee opbouwt.

Er samen invliegen?

Wij helpen je graag met jouw direct mailing!

SEO? Da’s ons ding. Aanschouw hieronder een strategisch overzicht dat voor Google wonderen verricht. Magical, toch?

Handige tips & tricks om strategisch aan de slag te gaan? Ontdek meer op onze blogs!

De hydratour van Sipwell
Dit was de Hydratour van SipWell!

De Hydratour stimuleert het drinken van water op en naast de werkvloer. Tegelijkertijd creëerden we awareness over de plastieke afvalberg want die is gi-gan-tisch. Hoe we dit precies deden door middel van de Hydratour? Dat lees je hier!

Vlieg verder
marketingcommunicatieplan
Waarom is een strategisch marketingcommunicatieplan noodzakelijk?

Heb je een sterk product? Dan is het geen garantie dat je op lange termijn succes blijft boeken. Ontdek waarom een strategisch marketingcommunicatieplan dé basis vormt voor ieder bedrijf.

Vlieg verder

Realisaties