facebook_pixel
zoekwoordenanalyse

Pers

Opvallende nieuwtjes doen de ronde als een lopend vuurtje. Ze worden opgepikt online maar ook door de pers. Hoe bereik je een grotere doelgroep? Door te verschijnen in de regionale of zelfs nationale krant!

Waarom pers?

Een goede band opbouwen met de pers is noodzakelijk, want als ze jouw bedrijf of product leuk vinden, zijn ze sneller geneigd om over jou te schrijven. Zie het als een bondgenoot in tijden van een overaanbod aan content. Bovenal spreken we dan van gratis reclame, want als zij jou interessant genoeg vinden om over te schrijven, kom je zonder geld te besteden in contact met (potentiële) klanten. Het is dus belangrijk dat die journalisten iets positief schrijven, op die manier bouw je gemakkelijk aan je imago.

Er kunnen natuurlijk ook negatieve berichten verschijnen, dat heb je niet altijd in de hand. Hoewel dat ook heel wat buzz creëert rond jouw merk of product, haalt het je imago wel door het slijk. Een positieve persrelatie opbouwen is dus van cruciaal belang. En wij kunnen jou daarmee helpen!

Er samen invliegen?

Wij helpen je graag om een positieve persrelatie op te bouwen!

SEO? Da’s ons ding. Aanschouw hieronder een strategisch overzicht dat voor Google wonderen verricht. Magical, toch?

Handige tips & tricks om strategisch aan de slag te gaan? Ontdek meer op onze blogs!

storytelling
De 3 key ingredients van storytelling!

Storytelling, één van de belangrijkste tools in jouw contentstrategie. Het is niet moeilijk om veel content de wereld in te sturen. Door de grote hoeveelheid aan on- en offline communicatiekanalen kan dat zelfs heel snel gaan. Maar de nood aan boeiende content die er écht toe doet, is groter dan ooit.

Vlieg verder
Customer experience
Customer experience om je bedrijf hoog te laten scoren!

Kan jij raden wat vandaag de dag de meest aantrekkelijke opportuniteit voor een bedrijf is? Als je Customer Experience (of CX) geantwoord hebt, dan heb je het goed geraden!

Vlieg verder

Realisaties