Pers

Opvallende nieuwtjes doen de ronde als een lopend vuurtje. Ze worden opgepikt online maar ook door de pers. Hoe bereik je een grotere doelgroep? Door te verschijnen in de regionale of zelfs nationale krant!

Waarom pers?

Een goede band opbouwen met de pers is noodzakelijk, want als ze jouw bedrijf of product leuk vinden, zijn ze sneller geneigd om over jou te schrijven. Zie het als een bondgenoot in tijden van een overaanbod aan content. Bovenal spreken we dan van gratis reclame, want als zij jou interessant genoeg vinden om over te schrijven, kom je zonder geld te besteden in contact met (potentiële) klanten. Het is dus belangrijk dat die journalisten iets positief schrijven, op die manier bouw je gemakkelijk aan je imago.

Er kunnen natuurlijk ook negatieve berichten verschijnen, dat heb je niet altijd in de hand. Hoewel dat ook heel wat buzz creëert rond jouw merk of product, haalt het je imago wel door het slijk. Een positieve persrelatie opbouwen is dus van cruciaal belang. En wij kunnen jou daarmee helpen!

Er samen invliegen?

Wij helpen je graag om een positieve persrelatie op te bouwen!

SEO? Da’s ons ding. Aanschouw hieronder een strategisch overzicht dat voor Google wonderen verricht. Magical, toch?

Handige tips & tricks om strategisch aan de slag te gaan? Ontdek meer op onze blogs!

Veiligheid op de werkvloer verhogen? Communicatie is key!

De belangrijkste schakels in het bedrijfsproces? Dat zijn je werknemers. Elke dag geven ze het beste van zichzelf en houden ze het bedrijf mee draaiende. Hen een gezonde en veilige werkplek bieden is dus een vereiste, hierover duidelijk en consistent over communiceren is eveneens een belangrijke factor.

Vlieg verder
30 day business challenge kalender
30 day business challenge

30 day business challenge? Wat is dat? Wel, wij geven jullie 30 dagen lang tips en uitdagingen op gebied van marketing en communicatie, zowel tijdens als na de coronacrisis. Kan jij ze allemaal afvinken?

Vlieg verder

Realisaties