Pers

Opvallende nieuwtjes doen de ronde als een lopend vuurtje. Ze worden opgepikt online maar ook door de pers. Hoe bereik je een grotere doelgroep? Door te verschijnen in de regionale of zelfs nationale krant!

Waarom pers?

Een goede band opbouwen met de pers is noodzakelijk, want als ze jouw bedrijf of product leuk vinden, zijn ze sneller geneigd om over jou te schrijven. Zie het als een bondgenoot in tijden van een overaanbod aan content. Bovenal spreken we dan van gratis reclame, want als zij jou interessant genoeg vinden om over te schrijven, kom je zonder geld te besteden in contact met (potentiële) klanten. Het is dus belangrijk dat die journalisten iets positief schrijven, op die manier bouw je gemakkelijk aan je imago.

Er kunnen natuurlijk ook negatieve berichten verschijnen, dat heb je niet altijd in de hand. Hoewel dat ook heel wat buzz creëert rond jouw merk of product, haalt het je imago wel door het slijk. Een positieve persrelatie opbouwen is dus van cruciaal belang. En wij kunnen jou daarmee helpen!

Er samen invliegen?

Wij helpen je graag om een positieve persrelatie op te bouwen!

SEO? Da’s ons ding. Aanschouw hieronder een strategisch overzicht dat voor Google wonderen verricht. Magical, toch?

Handige tips & tricks om strategisch aan de slag te gaan? Ontdek meer op onze blogs!

tone of voice
Ingrediënten van “tone of voice”

Marketeers en communicatiespecialisten roepen non-stop dat de huisstijl van een bedrijf consistent moet zijn. Overal en altijd. Dat roepen en tieren doen ze niet zomaar, ze hebben gelijk. Naast de huisstijl is er ook de ‘tone of voice’. Een belangrijk onderdeel van de branding van een bedrijf. Maar wat houdt tone of voice precies in?

Vlieg verder
MasterStone
Succesverhaal MasterStone

1 juli 2019, Steenzagerij Peters wordt overgenomen door Bjorn Gubbels (Betonagglomeraten Gubbels/Masterbloc) én verandert van naam. Dit vroeg uiteraard om een volledige rebranding met alles erop en eraan. Ready? Let’s rock this case!

Vlieg verder

Realisaties