facebook_pixel
kingfisher marketing

Pers

Opvallende nieuwtjes doen de ronde als een lopend vuurtje. Ze worden opgepikt online maar ook door de pers. Hoe bereik je een grotere doelgroep? Door te verschijnen in de regionale of zelfs nationale krant!

Waarom pers?

Een goede band opbouwen met de pers is noodzakelijk, want als ze jouw bedrijf of product leuk vinden, zijn ze sneller geneigd om over jou te schrijven. Zie het als een bondgenoot in tijden van een overaanbod aan content. Bovenal spreken we dan van gratis reclame, want als zij jou interessant genoeg vinden om over te schrijven, kom je zonder geld te besteden in contact met (potentiële) klanten. Het is dus belangrijk dat die journalisten iets positief schrijven, op die manier bouw je gemakkelijk aan je imago.

Er kunnen natuurlijk ook negatieve berichten verschijnen, dat heb je niet altijd in de hand. Hoewel dat ook heel wat buzz creëert rond jouw merk of product, haalt het je imago wel door het slijk. Een positieve persrelatie opbouwen is dus van cruciaal belang. En wij kunnen jou daarmee helpen!

Er samen invliegen?

Wij helpen je graag om een positieve persrelatie op te bouwen!

SEO? Da’s ons ding. Aanschouw hieronder een strategisch overzicht dat voor Google wonderen verricht. Magical, toch?

Handige tips & tricks om strategisch aan de slag te gaan? Ontdek meer op onze blogs!

origineel communiceren tijdens valentijn
Hoe origineel (en niet melig) communiceren tijdens Valentijn met jouw organisatie?

Valentijn, het moment om je geliefde in de spotlight te zetten. Maar, het is niet alleen je partner die je in de bloemetjes kan zetten! Denk ook eens aan je collega's of klanten! Tal van manieren om origineel uit de hoek te komen. Wij helpen je graag op weg!

Vlieg verder
VR en AR
Virtual reality marketing: geen toekomstmuziek

Virtual reality marketing is geen ver-van-ons-bed-show. VR en AR worden nu al gebruikt in de betere marketingstrategie. Lees er alles over.

Vlieg verder

Realisaties