

Waarom pers?
Een goede band opbouwen met de pers is noodzakelijk, want als ze jouw bedrijf of product leuk vinden, zijn ze sneller geneigd om over jou te schrijven. Zie het als een bondgenoot in tijden van een overaanbod aan content. Bovenal spreken we dan van gratis reclame, want als zij jou interessant genoeg vinden om over te schrijven, kom je zonder geld te besteden in contact met (potentiële) klanten. Het is dus belangrijk dat die journalisten iets positief schrijven, op die manier bouw je gemakkelijk aan je imago.
Er kunnen natuurlijk ook negatieve berichten verschijnen, dat heb je niet altijd in de hand. Hoewel dat ook heel wat buzz creëert rond jouw merk of product, haalt het je imago wel door het slijk. Een positieve persrelatie opbouwen is dus van cruciaal belang. En wij kunnen jou daarmee helpen!
Er samen invliegen?
Wij helpen je graag om een positieve persrelatie op te bouwen!
SEO? Da’s ons ding. Aanschouw hieronder een strategisch overzicht dat voor Google wonderen verricht. Magical, toch?
Handige tips & tricks om strategisch aan de slag te gaan? Ontdek meer op onze blogs!
Copywriting: the silver 5 and the golden number 6
Ken je dat gevoel? Stérke tekst die aanspreekt, vanaf moment 1 maar na ettelijke verwoede pogingen is je blad nog steeds zo wit als een T-shirt gewassen met Dash. De prullenmand daarentegen ligt vol met mislukte krabbels, je pen zit vastgedraaid in je haar. Geen zorgen, voldoende tips om toe te passen!
Vlieg verderWaarom een CRM-systeem een must is
Met een CRM-systeem kan je je klantrelaties managen en verbeteren, behaal je een hogere efficiëntie én meer sales. Lees in deze blog hoe dat in zijn werk gaat!
Vlieg verder