Pers

Opvallende nieuwtjes doen de ronde als een lopend vuurtje. Ze worden opgepikt online maar ook door de pers. Hoe bereik je een grotere doelgroep? Door te verschijnen in de regionale of zelfs nationale krant!

Waarom pers?

Een goede band opbouwen met de pers is noodzakelijk, want als ze jouw bedrijf of product leuk vinden, zijn ze sneller geneigd om over jou te schrijven. Zie het als een bondgenoot in tijden van een overaanbod aan content. Bovenal spreken we dan van gratis reclame, want als zij jou interessant genoeg vinden om over te schrijven, kom je zonder geld te besteden in contact met (potentiële) klanten. Het is dus belangrijk dat die journalisten iets positief schrijven, op die manier bouw je gemakkelijk aan je imago.

Er kunnen natuurlijk ook negatieve berichten verschijnen, dat heb je niet altijd in de hand. Hoewel dat ook heel wat buzz creëert rond jouw merk of product, haalt het je imago wel door het slijk. Een positieve persrelatie opbouwen is dus van cruciaal belang. En wij kunnen jou daarmee helpen!

Er samen invliegen?

Wij helpen je graag om een positieve persrelatie op te bouwen!

SEO? Da’s ons ding. Aanschouw hieronder een strategisch overzicht dat voor Google wonderen verricht. Magical, toch?

Handige tips & tricks om strategisch aan de slag te gaan? Ontdek meer op onze blogs!

Wij zijn kingfisher
Wij zijn Kingfisher marketing!

Hé daar! Wij zijn Kingfisher marketing, een allround marketingcommunicatiebureau te Genk. Onze baseline is solid marketing, dat omvat erg goed waar we voor staan. We gaan strategisch te werk en fladderen vooral niet rond. We brengen in kaart hoe we de juiste vis in de juiste vijver kunnen vangen voor iedere organisatie. Kennismaken?

Vlieg verder
Madolex
Madolex, een passioneel verhaal over techniek!

Madolex, het bedrijf bij uitstek dat hooggekwalificeerd, technisch personeel aanbiedt op de arbeidsmarkt. Een gezellige babbel was het startschot van een gedreven samenwerking. Wat die samenwerking inhield? Dat lees je hier!

Vlieg verder

Realisaties