facebook_pixel

Read your heart out!

Zo maak je de klik met de klant

Een klik maken met jouw klant is heel belangrijk. De samenwerking zal zo nog aangenamer verlopen. Ontdek onze tips.

Vlieg verder
Jouw communicatie: creatief, onderbouwd, doelgericht

De kernwoorden voor goede communicatie? Creatief, onderbouwd én doelgericht. Zo doe je dat:

Vlieg verder
Trek nieuw talent aan met authentieke communicatie

Authentieke communicatie is de manier om nieuwe medewerkers aan te trekken. Sollicitanten weten zo meteen waar ze terecht komen.

Vlieg verder
Maak ambassadeurs van je medewerkers

De beste ambassadeurs? Dat zijn je huidige medewerkers. Zo begin je eraan.

Vlieg verder
Rekruteren op social media: do’s & don’ts

Rekruteren gebeurt niet meer enkel via het interimkantoor maar steeds meer via sociale media. Zo pak je dat aan.

Vlieg verder
Persona’s: geef je doelgroep een gezicht

Weet jij waarom je klant iets koopt of waarom juist niet? Verwerf inzicht in je doelgroep dankzij persona's.

Vlieg verder
Zo stuur je een succesvolle direct mailing uit

Een originele direct mailing uitsturen om jouw bedrijf te promoten. Dat is een goed idee! Zo pak je dat aan:

Vlieg verder
De voordelen van een explainer video

Waarom ze zo populair zijn en hoe je zelf een explainer video kan inzetten voor je bedrijf, lees je in deze blog.

Vlieg verder
Zo schrijf je de perfecte Instagram caption

Een goede caption schrijven, hoe doe je dat? In deze blogpost geven wij enkele tips mee.

Vlieg verder
Voordelen van videocontent

Video’s zijn de laatste jaren enorm belangrijk geworden op het internet én nog meer op social media. Social media gebruikers delen sneller videocontent dan andere vormen van content. Vlieg je mee door de voordelen van ...

Vlieg verder
Plannen als een pro met Asana

Wil jij geen taak meer mislopen of slordigheden vermijden? De online planningstool Asana heeft een aantal handige snufjes die je helpen efficiënter te plannen.

Vlieg verder
Handelen op de Belgische markt? Zo begin je eraan!

Is België de gemakkelijkste optie omdat we dezelfde taal spreken? Nee hoor! We spreken misschien wel “Nederlands”, maar dat betekent niet dat we elkaar ook daadwerkelijk begrijpen. Kingfisher marketing heeft de ultieme tips om zaken ...

Vlieg verder
Beken kleur met een sterk merkverhaal

Klanten die emotioneel betrokken zijn bij je merk, zullen minder snel overstappen naar de concurrentie. Hoe je de emotionele klik krijgt? Met een sterk merkverhaal! Zo begin je eraan:

Vlieg verder
Een geslaagde 1 april-inhaker: hoe doe je dat?

Wil jij een geslaagde 1 april-inhaker op poten zetten? Met deze tips and tricks kom je te weten hoe je dat doet!

Vlieg verder
Succesverhaal Thor Park

De vraag van Thor Park? Hoe ze hun hoofdgebouw, wat nu gekend is onder de naam Thor Central, het best in de markt konden plaatsen. Lees het hier!

Vlieg verder
Gebruik een planningstool voor al je projecten!

Verlopen jouw projecten allemaal even vlot? Of heb je eerder het gevoel dat je door de bomen het bos niet meer ziet? Dat is verleden tijd wanneer je kiest voor een goede planningstool!

Vlieg verder
Klanten verrassen op een onverwacht moment!

Wil jij je klanten écht verrassen op een onverwacht moment? Dan kan je ook Sinterklaas spelen op 6 december! Door je klanten op die speciale dag te bedanken, val je des te meer op tussen ...

Vlieg verder
Gratis contentplanner 2021

Content marketing is de manier om op te vallen en jouw doelpubliek aan te spreken! Onze contentplanner voor 2021 maakt van het voorbereiden en plannen van content een plezierig werkje!

Vlieg verder
Gratis inhaakkalender 2021

Halleluja! Hier is hij dan: de énige echte, gratis inhaakkalender voor 2021! In deze gratis inhaakkalender voor 2021 verzamelden we alle inhakers voor België. Download hier pijlsnel jouw inhaakkalender! Zo kan je inhaken op de ...

Vlieg verder
Waarom een marketingplanning voor 2021 zo belangrijk is

Het is bijna december: tijd voor een terugblik op het afgelopen jaar! Heb je dit jaar bereikt wat je wilde bereiken en hoe kan je het in 2021 nóg beter doen? Je hoeft niet te ...

Vlieg verder