facebook_pixel

Read your heart out!

UX & UI: wat is het en wat zijn de verschillen?

Al ooit eens een website laten maken? Dan heb je zeker wel eens van UX en UI gehoord. Maar wat is dat juist? Dat kom je hier te weten.

Vlieg verder
De meerwaarde van professionele bedrijfsfotografie

De meerwaarde van professionele bedrijfsfotografie? Lees er alles over!

Vlieg verder
Waarom je een eindejaarsmail uit moet sturen

Is een eindejaarsmail uitsturen nog wel relevant? En of! Wij geven je vier goede redenen om je klanten te mailen vlak voor de feestdagen.

Vlieg verder
Zo maak je een succes van je LinkedInbedrijfspagina

Met Instagram Reels kan je jouw product of dienst op een andere manier in de kijker zetten dat jouw bereik aanzienlijk kan vergroten. Het verspreiden van een korte en krachtige boodschap is hierbij een must.

Vlieg verder
Corporate identity: een creatieve investering

Een sterke huisstijl vertelt het verhaal van jouw product of dienst. Hoe ging jij te werk? Enkele tips waar je zeker aan moet denken!

Vlieg verder
Boost jouw marketingstrategie met Instagram Reels

Met Instagram Reels kan je jouw product of dienst op een andere manier in de kijker zetten dat jouw bereik aanzienlijk kan vergroten. Het verspreiden van een korte en krachtige boodschap is hierbij een must.

Vlieg verder
Persona’s: geef je doelgroep een gezicht

Weet jij waarom je klant iets koopt of waarom juist niet? Verwerf inzicht in je doelgroep dankzij persona's.

Vlieg verder
Zo stuur je een succesvolle direct mailing uit

Een originele direct mailing uitsturen om jouw bedrijf te promoten. Dat is een goed idee! Zo pak je dat aan:

Vlieg verder
De voordelen van een explainer video

Waarom ze zo populair zijn en hoe je zelf een explainer video kan inzetten voor je bedrijf, lees je in deze blog.

Vlieg verder
Zo schrijf je de perfecte Instagram caption

Een goede caption schrijven, hoe doe je dat? In deze blogpost geven wij enkele tips mee.

Vlieg verder
Voordelen van videocontent

Video’s zijn de laatste jaren enorm belangrijk geworden op het internet én nog meer op social media. Social media gebruikers delen sneller videocontent dan andere vormen van content. Vlieg je mee door de voordelen van ...

Vlieg verder
Plannen als een pro met Asana

Wil jij geen taak meer mislopen of slordigheden vermijden? De online planningstool Asana heeft een aantal handige snufjes die je helpen efficiënter te plannen.

Vlieg verder
Handelen op de Belgische markt? Zo begin je eraan!

Is België de gemakkelijkste optie omdat we dezelfde taal spreken? Nee hoor! We spreken misschien wel “Nederlands”, maar dat betekent niet dat we elkaar ook daadwerkelijk begrijpen. Kingfisher marketing heeft de ultieme tips om zaken ...

Vlieg verder
Een geslaagde 1 april-inhaker: hoe doe je dat?

Wil jij een geslaagde 1 april-inhaker op poten zetten? Met deze tips and tricks kom je te weten hoe je dat doet!

Vlieg verder
Succesverhaal Thor Park

De vraag van Thor Park? Hoe ze hun hoofdgebouw, wat nu gekend is onder de naam Thor Central, het best in de markt konden plaatsen. Lees het hier!

Vlieg verder
10 websites voor gratis stockfoto’s

In deze blog geven wij je 10 websites voor gratis stockfoto's mee, waarbij bronvermelding niet nodig is en de foto’s ook voor commerciële doeleinden gebruikt kunnen worden.

Vlieg verder
Videocall? Vergeet je videoachtergrond niet!

De achtergrond van je videocall is minstens zo belangrijk als je eigen look. Een professionele videoachtergrond heeft heel wat voordelen. Wij sommen ze op.

Vlieg verder
Klanten verrassen op een onverwacht moment!

Wil jij je klanten écht verrassen op een onverwacht moment? Dan kan je ook Sinterklaas spelen op 6 december! Door je klanten op die speciale dag te bedanken, val je des te meer op tussen ...

Vlieg verder
Team Kingfisher marketing gaat voor succesvolle campagnes

Ondernemers zitten maar al te vaak met communicatievragen. En het zijn juist die vragen die ervoor zorgen dat je als bedrijf op de kaart komt te staan. En daar komt Team Kingfisher in beeld!

Vlieg verder
Waarom je e-mails op maat van je contacten moet versturen

E-mails versturen is spam? Nonsens! Mensen willen net meer e-mails ontvangen. Er is wel een klein cruciaal detail: de e-mails moeten relevante content voor hen bevatten. Je zal zien dat je ROI de hoogte in ...

Vlieg verder