facebook_pixel

Read your heart out!

4 gouden regels om je website te optimaliseren

De vier gouden regels waar je zeker rekening mee moet houden als je de doelstellingen op je website wilt optimaliseren? Die ontdek je hier.

Vlieg verder
Employee journey: rollercoaster aan emoties

Wil je het verloop in jouw onderneming verlagen en m.a.w. jouw medewerkers zo lang mogelijk in de onderneming houden? Dan is het opmaken van een employee journey het medium om dat te doen!

Vlieg verder
Ingrediënten van tone of voice

Marketeers en communicatiespecialisten roepen non-stop dat de huisstijl van een bedrijf consistent moet zijn. Overal en altijd. Dat roepen en tieren doen ze niet zomaar, ze hebben gelijk. Naast de huisstijl is er ook de ‘tone of ...

Vlieg verder
Daarom is je website zo belangrijk voor je bedrijf!

Zonder een degelijk onderbouwde website verlies je enorm veel potentiële klanten! Is die uitspraak te gedurfd? Lees hieronder waarom je website evenveel aandacht verdient als je product en je prijs!

Vlieg verder
De 3 key ingredients van storytelling!

Storytelling, één van de belangrijkste tools in jouw contentstrategie. Het is niet moeilijk om veel content de wereld in te sturen. Door de grote hoeveelheid aan on- en offline communicatiekanalen kan dat zelfs heel snel ...

Vlieg verder
Influencer marketing: the next big business?

Word-of-mouth is onmisbaar om jouw product of merk in the picture te plaatsen én influencer marketing is een goede manier om dat te genereren. Hoe? Lees snel verder!

Vlieg verder
Copywriting: the silver 5 and the golden number 6

Ken je dat gevoel? Stérke tekst die aanspreekt, vanaf moment 1 maar na ettelijke verwoede pogingen is je blad nog steeds zo wit als een T-shirt gewassen met Dash. De prullenmand daarentegen ligt vol met ...

Vlieg verder
Corporate identity: een creatieve investering

Een sterke huisstijl vertelt het verhaal van jouw product of dienst. Hoe ging jij te werk? Enkele tips waar je zeker aan moet denken!

Vlieg verder
Customer experience om je bedrijf hoog te laten scoren!

Kan jij raden wat vandaag de dag de meest aantrekkelijke opportuniteit voor een bedrijf is? Als je Customer Experience (of CX) geantwoord hebt, dan heb je het goed geraden!

Vlieg verder
Waarom gebruik maken van online video marketing?

Online video marketing groeit aan populariteit en is het meest geschikte medium om je boodschap over te brengen. Tegenwoordig spreken we van een nieuwe generatie klanten, een generatie die online leeft, kijkt en koopt.

Vlieg verder
Het belang van krachtige employer branding

Er zijn meer en meer openstaande vacatures op de arbeidsmarkt, dat wil zeggen dat je als bedrijf harder moet werken om op te vallen. Maar hoe doe je dat? Employer branding is het antwoord!

Vlieg verder