Read your heart out!

Dit was de Hydratour van SipWell!

De Hydratour stimuleert het drinken van water op en naast de werkvloer. Tegelijkertijd creëerden we awareness over de plastieke afvalberg want die is gi-gan-tisch. Hoe we dit precies deden door middel van de Hydratour? Dat lees je hier!

Vlieg verder
De toekomst van digi-taal? Wij spreken het vloeiend!

Welke kanalen worden over enkele jaren wél en niet meer gebruikt? Wat zou het toch heerlijk zijn als we in een glazen bol konden kijken om een blik te werpen op de toekomst. Welke kanalen zal onze doelgroep gebruiken over 3 jaar? We blikken samen vooruit!

Vlieg verder
Jouw doelpubliek content houden? 4 tips die het verschil maken!

Content die wordt gedeeld en geliked en het liefst héél veel, what’s not to like about it? Zijn er manieren om meer likes en clicks te genereren? Absoluut! De juiste call to actions en de opbouw van je boodschap kunnen een verschil maken. Lees en ontdek hoe jij een verschil kan maken!

Vlieg verder
De GDPR controles en sancties komen eraan!

25 mei 2018, D-day op vlak van de GDPR-wetgeving. Veel bedrijven deden een last minute effort om ‘GDPR-compliant’ te worden. Na meer dan een jaar tijd treden de sancties eindelijk in gang. Hoe ver sta jij met de aanpassingen binnen jouw organisatie?

Vlieg verder
Waarom is een strategisch marketingcommunicatieplan noodzakelijk?

Heb je een sterk product? Dan is het geen garantie dat je op lange termijn succes blijft boeken. Ontdek waarom een strategisch marketingcommunicatieplan dé basis vormt voor ieder bedrijf.

Vlieg verder
Hoe GDPR compliant ben jij? Gebruik onze handige checklist!

25 mei 2018, D-day voor de GDPR-wetgeving. Na meer dan een jaar tijd treden de sancties eindelijk in gang. Hoe ver sta jij met de aanpassingen binnen jouw organisatie? Ga het na aan de hand van onze handige checklist!

Vlieg verder
6 vooroordelen ontkracht over een CRM-systeem

6 vooroordelen over een Customer Relationship Management systeem hebben we speciaal ontkracht voor jou. Het excuus dat een CRM-systeem te duur is voor jouw organisatie, is dan ook voorgoed verleden tijd!

Vlieg verder
Pooling Partners & Kingfisher marketing: eenvoudig werkt beter!

Met Pooling Partners ontstond een gedreven samenwerking over de grens heen. Hun expertise? Het aanbieden van een geïntegreerde en full-service dienst voor het transporteren van pallets. Die sector was voor ons onbekend terrein, maar daar kwam al snel verandering in!

Vlieg verder
De 7 stappen in het webdesign proces

Webdesigners zijn vaak gefocust op technische zaken zoals wireframes, aantal pixels, grids en code. Maar een goed design gaat over meer dan een beeld of een woord juist plaatsen. Je wil een website creëren die in een globale strategie past. Een goed ontworpen website is meer dan een mooi uiterlijk.

Vlieg verder
Madolex, een passioneel verhaal over techniek!

Madolex, het bedrijf bij uitstek dat hooggekwalificeerd, technisch personeel aanbiedt op de arbeidsmarkt. Een gezellige babbel was het startschot van een gedreven samenwerking. Wat die samenwerking inhield? Dat lees je hier!

Vlieg verder
4 gouden regels om je website te optimaliseren

De vier gouden regels waar je zeker rekening mee moet houden als je de doelstellingen op je website wilt optimaliseren? Die ontdek je hier.

Vlieg verder
Employee journey: rollercoaster aan emoties

Wil je het verloop in jouw onderneming verlagen en m.a.w. jouw medewerkers zo lang mogelijk in de onderneming houden? Dan is het opmaken van een employee journey het medium om dat te doen!

Vlieg verder
Ingrediënten van “tone of voice”

Marketeers en communicatiespecialisten roepen non-stop dat de huisstijl van een bedrijf consistent moet zijn. Overal en altijd. Dat roepen en tieren doen ze niet zomaar, ze hebben gelijk. Naast de huisstijl is er ook de ‘tone of voice’. Een belangrijk onderdeel van de branding van een bedrijf. Maar wat houdt tone of voice precies in?

Vlieg verder
Daarom is je website zo belangrijk voor je bedrijf!

Zonder een degelijk onderbouwde website verlies je enorm veel potentiële klanten! Is die uitspraak te gedurfd? Lees hieronder waarom je website evenveel aandacht verdient als je product en je prijs!

Vlieg verder
De 3 key ingredients van storytelling!

Storytelling, één van de belangrijkste tools in jouw contentstrategie. Het is niet moeilijk om veel content de wereld in te sturen. Door de grote hoeveelheid aan on- en offline communicatiekanalen kan dat zelfs heel snel gaan. Maar de nood aan boeiende content die er écht toe doet, is groter dan ooit.

Vlieg verder
Influencer marketing: the next big business?

Word-of-mouth is onmisbaar om jouw product of merk in the picture te plaatsen én influencer marketing is een goede manier om dat te genereren. Hoe? Lees snel verder!

Vlieg verder
Copywriting: the silver 5 and the golden number 6

Ken je dat gevoel? Stérke tekst die aanspreekt, vanaf moment 1 maar na ettelijke verwoede pogingen is je blad nog steeds zo wit als een T-shirt gewassen met Dash. De prullenmand daarentegen ligt vol met mislukte krabbels, je pen zit vastgedraaid in je haar. Geen zorgen, voldoende tips om toe te passen!

Vlieg verder
Corporate identity: een creatieve investering

Een sterke huisstijl vertelt het verhaal van jouw product of dienst. Hoe ging jij te werk? Enkele tips waar je zeker aan moet denken!

Vlieg verder
Customer experience om je bedrijf hoog te laten scoren!

Kan jij raden wat vandaag de dag de meest aantrekkelijke opportuniteit voor een bedrijf is? Als je Customer Experience (of CX) geantwoord hebt, dan heb je het goed geraden!

Vlieg verder
Waarom gebruik maken van online video marketing?

Online video marketing groeit aan populariteit en is het meest geschikte medium om je boodschap over te brengen. Tegenwoordig spreken we van een nieuwe generatie klanten, een generatie die online leeft, kijkt en koopt.

Vlieg verder