Read your heart out!

Employee journey: rollercoaster aan emoties

Wil je het verloop in jouw onderneming verlagen en m.a.w. jouw medewerkers zo lang mogelijk in de onderneming houden? Dan is het opmaken van een employee journey het medium om dat te doen!

Yeah, let’s read it!
Ingrediënten van “tone of voice”

Marketeers en communicatiespecialisten roepen non-stop dat de huisstijl van een bedrijf consistent moet zijn. Overal en altijd. Dat roepen en tieren doen ze niet zomaar, ze hebben gelijk. Naast de huisstijl is er ook de ‘tone of voice’. Een belangrijk onderdeel van de branding van een bedrijf. Maar wat houdt tone of voice precies in?

Yeah, let’s read it!
Daarom is je website zo belangrijk voor je bedrijf!

Zonder een degelijk onderbouwde website verlies je enorm veel potentiële klanten! Is die uitspraak te gedurfd? Lees hieronder waarom je website evenveel aandacht verdient als je product en je prijs!

Yeah, let’s read it!
De 3 key ingredients van storytelling!

Storytelling, één van de belangrijkste tools in jouw contentstrategie. Het is niet moeilijk om veel content de wereld in te sturen. Door de grote hoeveelheid aan on- en offline communicatiekanalen kan dat zelfs heel snel gaan. Maar de nood aan boeiende content die er écht toe doet, is groter dan ooit.

Yeah, let’s read it!
Influencer marketing: the next big business?

Word-of-mouth is onmisbaar om jouw product of merk in the picture te plaatsen én influencer marketing is een goede manier om dat te genereren. Hoe? Lees snel verder!

Yeah, let’s read it!
Copywriting: the silver 5 and the golden number 6

Ken je dat gevoel? Stérke tekst die aanspreekt, vanaf moment 1 maar na ettelijke verwoede pogingen is je blad nog steeds zo wit als een T-shirt gewassen met Dash. De prullenmand daarentegen ligt vol met mislukte krabbels, je pen zit vastgedraaid in je haar. Geen zorgen, voldoende tips om toe te passen!

Yeah, let’s read it!
Corporate identity: een creatieve investering

Een sterke huisstijl vertelt het verhaal van jouw product of dienst. Hoe ging jij te werk? Enkele tips waar je zeker aan moet denken!

Yeah, let’s read it!
Customer experience om je bedrijf hoog te laten scoren!

Kan jij raden wat vandaag de dag de meest aantrekkelijke opportuniteit voor een bedrijf is? Als je Customer Experience (of CX) geantwoord hebt, dan heb je het goed geraden!

Yeah, let’s read it!
Waarom gebruik maken van online video marketing?

Online video marketing groeit aan populariteit en is het meest geschikte medium om je boodschap over te brengen. Tegenwoordig spreken we van een nieuwe generatie klanten, een generatie die online leeft, kijkt en koopt.

Yeah, let’s read it!
Het belang van krachtige employer branding

Er zijn meer en meer openstaande vacatures op de arbeidsmarkt, dat wil zeggen dat je als bedrijf harder moet werken om op te vallen. Maar hoe doe je dat? Employer branding is het antwoord!

Yeah, let’s read it!
De kmo-portefeuille: subsidies voor marketingadvies!

Dankzij de kmo-portefeuille kan je, met subsidies, communicatie- en marketingexperten onder de arm nemen. Zij zetten dan hun knowhow in om een goede en solide basis voor de promotie van je bedrijf, dienst en/of product te ontwikkelen!

Yeah, let’s read it!