De naam Steenzagerij Peeters is verleden tijd en maakt plaats voor de nieuwe naam MasterStone. De passie en liefde voor natuursteen zit er bij MasterStone al voor meer dan 50 jaar diep ingebeiteld. Vandaar ook de keuze voor MasterStone, de naam weerspiegelt dat ze meester zijn in het produceren, bewerken en plaatsen van natuurgesteentes.
Bij een rebranding draaien we een organisatie bij wijze van spreken binnenstebuiten. Vindt er geen intensieve kennismaking plaats met de omgeving, de geschiedenis of de cultuur die aanwezig is binnen de organisatie, dan is het in onze ogen moeilijk om een authentieke rebranding neer te zetten. Met andere woorden: wij maakten uitgebreid kennis met de mensen van de organisatie!
Na enkele intensieve gesprekken, interne analyses, creatieve brainstormsessies en bezoeken aan het bedrijf zelf, werd al snel duidelijk dat natuursteen niet ‘zomaar’ natuursteen is. Voor MasterStone vormt het een reflectie van natuurlijke krachten en weerselementen. Enkel de beste materialen zijn goed genoeg en worden zorgvuldig uitgekozen door eigen experten. De knowhow en het uitgebreide machinepark bieden het totaalpakket aan iedere klant. Geïnspireerd door hun passie deden wij ons ding!
Een goede brandstory dompelt je onder in de belevingswereld van het product of de dienst en brengt precies dat over waar het voor staat. MasterStone ademt natuursteen. Met de juiste precisie, zorg, ervaring, passie en liefde laat MasterStone het gesteente overstijgen met een terugblik op de geschiedenis van de natuur.