facebook_pixel

Ons op de voet volgen?

Kies welk kanaal jouw voorkeur heeft!

Post

Gegarandeerd meer leads en meer verkopen? Zo doe je dat!

Voor jou als ondernemer blijft het aantrekken van nieuwe klanten en meer verkoop realiseren prioriteit nummer 1. Maar hoe doe je dat? Met onze aanpak realiseer je gegarandeerd meer leads en verkopen!

Wat als … we jou een tool kunnen aanbieden die B2B bezoekers op je website herkent, zonder dat ze daarvoor eerst hun e-mailadres moeten achterlaten? Sounds good he?! 

Deze tool herkent bedrijven door het IP-adres te koppelen aan een uniek samengestelde database. Daarbij verzamelen we relevante informatie om je verkoopgesprek tot in de puntjes voor te bereiden en dat helemaal op maat van je lead.

Uiteraard moeten we een kat een kat noemen, zo’n interessante tool is maar een stukje van de puzzel om gegarandeerd meer leads en meer verkopen te realiseren.

contacten centraliseren in database

Eénmaal je leads binnen krijgt, is het belangrijk om:

  1. Die centraal in je database bij te houden. Vanuit die database stuur je je salesteam aan en stuur je marketing gerichte e-mails. Of andere communicatie. De informatie die hiervan terugkomt, wordt dan weer in de database opgeslagen. Het is ook belangrijk om zoveel mogelijk informatie te verwerven zodat je enerzijds gericht communicatie kan versturen en anderzijds je salesteam zo gericht mogelijk hun verkoopgesprek kan voorbereiden.
  2. Het hele verkoopproces (offertes, afspraken, opvolging, etc.) vlot en overzichtelijk in kaart te brengen én op te volgen. Je verkopen zullen een pak efficiënter verlopen … en je zal geen enkele afspraak of opvolging meer missen!
  3. Die personen oa via e-mails een boodschap op maat te versturen. Vergeet ook hier niet op te volgen. Het is al lang verleden tijd (😉) om één en dezelfde boodschap naar iedereen te versturen. Dat wordt vaak gezien als “spam”. Toch is het niet zo dat mensen geen e-mails of andere communicatie meer willen ontvangen. Het tegendeel is waar, mensen willen net meer e-mails ontvangen, klein cruciaal detail: de e-mails moeten aantrekkelijke content voor hen bevatten.
  4. Jouw marketing- en salesactiviteiten zoveel mogelijk automatiseren. Door automatisering bespaar je aanzienlijk veel tijd doordat je minder manuele handelingen moet uitvoeren. Daarnaast ervaar je minder kopzorgen doordat je zelf niet moet nadenken over wat je allemaal moet doen… Het systeem doet dat voor jou!

Het is van wezenlijk belang dat de 4 voorgaande stappen met elkaar verweven zijn, zodat alle informatie en activiteiten worden opgeslagen en opnieuw worden gebruikt voor gerichte acties.

Door het volgen van onze unieke aanpak, kunnen we je meer leads en meer verkopen garanderen!

Hulp nodig bij het halen van meer leads?